در حال بارگذاری ...
  • معرفی سیستم نوین و مقرون به صرفه GIB به صنعت ساختمان در شهر تهران

    شرکت مخترع طرح مذکور دارای تاییدیه دانش بنیان با کاربرد بهسازی ساختمان در برابر بار جانبی و مورد تایید مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از معرفی سیستم نوین و مقرون به صرفه GIB به صنعت ساختمان در شهر تهران خبر داد .

    خلیل محبت خواه گفت : سازه به عنوان یکی از مهمترین قسمت‌های هر بنا است و احتیاج به تحقیق و بررسی دقیق وکاربردی از لحاظ طراحی و نحوه رفتار سازه ای دارد . در همین راستا سیستم‌های مختلف سازه‌ای که ابداع و طراحی می‌شوند ، باید به وسیله روش‌های دقیق آزمایش شوند تا پس از بررسی ، طریقه عملکرد آنها توسط دستگاه‌های ذیصلاح (مرکز تحقیقات مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ) مورد تایید قرار بگیرند .

    خلیل محبت خواه در ادامه گفت : سیستم سازه ای نوین GIB (GAPPED_INCLINED BRACE) E قرار است در یکی از پروژه های شهرداری تهران اجرایی شود . از قابلیت‌ها و مزایای این سیستم نصب در یک طبقه از ساختمان بدون نیاز به تخلیه به هنگام عملیات اجرایی است و همچنین صرفه جویی هفتاد درصدی در هزینه و زمان عملیات بهسازی ، صرفه جویی شصت درصدی در هزینه های اجرا و زمان عملیات ترمیم را شامل می شود . صحت سنجی عملکرد این سیستم در مجهزترین آزمایشگاه های دنیا در حضور متخصصین بین الملی مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته است .

    وی همچنین اعلام کرد : در جلسه مورخه ۲۵ آذر کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت ذیل شورای فنی استان ، شاخص های فنی اجرایی و اقتصادی سیستم سازه ای GIB و دستگاه های اجرایی استان معرفی و مورد بررسی قرار گرفته است . در همین راستا مقرر شده جلسه ای با حضور مخترع کاربرد سیستم نوین جهت ارائه توضیحات و ارائه مشخصات فنی و قابلیت کاربرد سیستم نوین در روزهای آتی جهت امکان سنجی در ساختمان های دولتی اقدام شود که در این خصوص اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به عنوان اداره کل برگزار کننده جلسه و بررسی کننده جهت تایید نهایی اجرا در ساختمان‌های اداری اعلام آمادگی کرده است .

    محبت خواه همچنین گفت : شرکت مخترع طرح مذکور دارای تاییدیه دانش بنیان با کاربرد بهسازی ساختمان در برابر بار جانبی و مورد تایید مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : مشاوران املاک تا پایان روز جاری فرصت دارند مجوزهای کاغذی خود را به الکترونیک (شناسه ...

    |

    در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۶۵۰ فقره پروانه ساختمانی صادر شده و حال اینکه این تعداد در سال ۱۴۰۲ به عدد ۲۵۹۵۱ پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده افزایش پیدا کرده و رشد چهل درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱ نشان‌ می‌دهد .

    |

    ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از برخورد با بنگاه‌های املاک غیرمجاز و بررسی تخلفات پر تکرار در بنگاه‌های مشاور ...

    |

    نظرات کاربران