در حال بارگذاری ...
  • تکمیل وجه ۶۰۴۲ متقاضی اقدام ملی مسکن در استان همدان

    متقاضیانی که تا پایان آذرماه برای تکمیل مدارک مراجعه نکرده‌اند از سامانه به‌طور خودکار حذف می‌شوند اما فرم سابقه (ج) آن‌ها قرمز نشده است و تفاوتی با سایر افراد ندارند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از تکمیل وجه ۶ هزار و ۴۲ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن تا پایان مهلت اعلام شده (۹۹/۱۰/۵) در این استان خبر داد .

    مجید صالحی‌امیر ، تعداد متقاضیانی که با تکمیل مدارک ، ثبت‌نامشان نهایی شده است را ۹ هزار و ۳۴۷ نفر برشمرد و گفت : تاکنون ۶ هزار و ۴۲ متقاضی وجه اولیه خود را واریز کرده‌اند .

    وی تعداد متقاضیان حائز شرایط را ۱۳ هزار و ۷۷ نفر عنوان کرد و ادامه داد : با پایان مهلت تکمیل پرونده متقاضیان ، از اول دی‌ماه پالایش ثبت‌نام‌کنندگان انجام  و در صورت آزادشدن ظرفیت ، در شهرهای دارای ظرفیت ، ثبت‌نام مجدد صورت خواهد گرفت . متقاضیانی که تا پایان آذرماه برای تکمیل مدارک مراجعه نکرده‌اند از سامانه به‌طور خودکار حذف می‌شوند اما فرم سابقه (ج) آن‌ها قرمز نشده است و تفاوتی با سایر افراد ندارند .

    صالحی در پایان خاطرنشان ساخت : تاکنون در استان به ۴ هزار و ۸۸۸ متقاضی جمعا به مبلغ ۷۳۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است .

    وی تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در استان را ۲۱ هزار و ۲۱۵ نفر خواند و افزود : از این تعداد ۷ هزار و ۱۱۸ نفر دارای شرایط بوده‌اند ، که سقف تسهیلات کمک‌ودیعه اجاره مسکن برای مستأجران در استان ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است و دریافت وام ودیعه مسکن عامل قرمز شدن فرم جیم نیست و متقاضیان می‌توانند از سایر تسهیلات بانک مسکن نیز استفاده کنند .




    مطالب مرتبط

    موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت : هرگونه خرید و فروش ، تنظیم اسناد صلح ، نقل و انتقال و فروش امتیاز پروژه‌های اقدام یا ...

    |

    نظرات کاربران