در حال بارگذاری ...
  • پرداخت تسهیلات به ۱۹۱۲۳ متقاضی سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

    پی‌کنی ۱۴ هزار و ۹۵۷ واحد ، آرماتوربندی ۱۲ هزار و ۳۹۶ واحد ، اجرای فوندانسیون ۱۱ هزار و ۲۶۷ واحد ، اجرای اسکلت (سیستم سازه‌ای) ۷ هزار و ۵۹۶ واحد ، اجرای سقف ۶ هزار و ۴۴۵ واحد و درب و پنجره یکهزار و ۹۰۱ واحد انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان از معرفی ۳۱ هزار و ۱۲۰ نفر به بانک برای دریافت تسهیلات خبر داد و گفت : تاکنون بانک ها با ۱۹ هزار و ۱۲۳ نفر قرارداد بستند و تسهیلات پرداخت کردند .

    سیدخلیلی منبتی روند بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده استان را که در سیل سال ۱۳۹۸ دچار آسیب شدند ، توضیح داد .

    مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان با یادآوری اینکه تعداد کل واحدهای سیل‌زده استان در بخش احداثی شهری و روستایی ۱۶ هزار و ۲۵۰ واحد، واحدهای تعمیری ۸ هزار واحد و واحدهای معیشتی ۱۱ هزار واحد ارزیابی شد از معرفی ۳۱ هزار و ۱۲۰ نفر به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات خبر داد و گفت : طبق تازه‌ترین آمار ، بانک‌های عامل با ۱۹ هزار و ۱۲۳ نفر ، برای پرداخت تسهیلات، عقد قرارداد کرده‌اند .

    منبتی روند بازسازی‌های واحدهای مسکونی را بدین‌شرح توضیح داد : پی‌کنی ۱۴ هزار و ۹۵۷ واحد ، آرماتوربندی ۱۲ هزار و ۳۹۶ واحد ، اجرای فوندانسیون ۱۱ هزار و ۲۶۷ واحد ، اجرای اسکلت (سیستم سازه‌ای) ۷ هزار و ۵۹۶ واحد ، اجرای سقف ۶ هزار و ۴۴۵ واحد و درب و پنجره یکهزار و ۹۰۱ واحد انجام شده است .




    نظرات کاربران