در حال بارگذاری ...
  • آشفتگی بازار مصالح و تعطیلی کارخانجات تولید بتن در روند عملیات اجرایی تهرانسر وقفه‌ای ایجاد نکرد

    به صورت خاص در پروژه تهرانسر تاکید بر حضور مستمر دستگاه نظارت و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در تمام پروژه ها و همچنین نظارت بر روند اجرا ، به حد نصاب رسیدن نیروی کار و مهم‌تر از همه ایمنی گودبرداری‌ها در جهت حفظ جان کارگران و مهندسان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از روند عملیات اجرایی بدون وقفه تهرانسر و همچنین از مراحل پایانی عملیات احداث پل گلوکان خبر داد .

    خلیل محبت‌خواه در بیست و ششمین بازدید خود از پروژه تهرانسر و پل گلوکان با اشاره به اینکه موتور محرک اقتصاد ، صنعت ساختمان است ، اظهار داشت : در شرایط کنونی نیاز است که صنعت ساختمان بیش از پیش فعال شود و انبوه‌سازان به عنوان بازوان قدرتمند در مسیر تولید مسکن می‌توانند با توان اجرایی بالا و قدرت سرمایه‌گذاری حوزه مسکن را با راهبردهای دولت از رکود خارج کنند .

    در ادامه محبت خواه اظهار داشت : تحریم‌های یکجانبه غرب علیه ایران در کنار کاهش قدرت خرید مصرف‌کنندگان از مهمترین چالش‌های جدی طی سال‌های اخیر بوده است . در این میان صنایع مرتبط با صنعت ساختمان بیشترین زیان را متحمل شده‌اند اما علیرغم این موضوع و تعطیلی کارخانه‌های بتن به دلیل آلودگی هوای تهران پروژه تهرانسر ، به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و به لحاظ تامین مصالح و کیفیت اجرا در هیچ کدام از بلوک‌ها دچار مشکل نیستیم .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد : با این حال به صورت خاص در پروژه تهرانسر تاکید بر حضور مستمر دستگاه نظارت و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در تمام پروژه ها و همچنین نظارت بر روند اجرا ، به حد نصاب رسیدن نیروی کار و مهم‌تر از همه ایمنی گودبرداری‌ها در جهت حفظ جان کارگران و مهندسان است .

    وی با تاکید بر اینکه مهندسان و کارگران ایرانی سرمایه های ما هستند و در زمان اوج ویروس کرونا نیز تمام بلوک‌های تهرانسر شبانه روزی فعال بود ، در خصوص روند انجام کار اظهار داشت : انتظار داریم تا پایان هفته جاری آخرین تغییرات نقشه‌ای سازه‌ها و معماری و تاسیسات ارائه شود . پس از پایان این هفته هیج گونه تغییری پذیرفته نخواهد شد و مساله مهم بعدی که در تمام بازدیدها مکررا یادآوری شده است ، پایبندی به ضوابط آیین نامه‌ها و مقررات ملی ساختمان بوده که باید توسط انبوه‌سازان سر لوحه کار باشد .  

    محبت‌خواه در ادامه با اشاره به بازدید خود از پروژه عملیات اجرایی احداث پل گلوکان در محور لشگرک به آهار دیزین ، تصریح کرد : با پیگیری های انجام شده و تزریق اعتبار لازم این پروژه در حال طی کردن مراحل نهایی است و تا پایان سال جاری مسیر این پل برای تردد شهروندان باز و به بهره برداری خواهد رسید تا مشکل گره ترافیک جاده لشگرک به فشم باز خواهد شد.




    مطالب مرتبط

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    |

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : مشاوران املاک تا پایان روز جاری فرصت دارند مجوزهای کاغذی خود را به الکترونیک (شناسه ...

    |

    در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۶۵۰ فقره پروانه ساختمانی صادر شده و حال اینکه این تعداد در سال ۱۴۰۲ به عدد ۲۵۹۵۱ پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده افزایش پیدا کرده و رشد چهل درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱ نشان‌ می‌دهد .

    |

    نظرات کاربران