در حال بارگذاری ...
  • مشارکت بانک مسکن در تامین تسهیلات ۱۴۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی

    در این زمینه تفاهم‌نامه‌هایی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، ستاد کل نیروهای مسلح و کمیته امداد امام (ره) منعقد شده تا بانک مسکن به سهم خود در این طرح ملی در خانه‌دار کردن بخشی از اقشار جامعه که نقش کلیدی در سبد خانوار دارد ، اثرگذار باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن با یادآوری اینکه بانک مسکن در تامین تسهیلات ۱۴۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مشارکت می‌کند ، بر تعیین تکلیف ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده تاکید کرد .

    محمود شایان در مراسم نشست هم‌اندیشی مدیرعامل ، معاونان مدیرعامل و مدیران شعب منطقه شرق کشور همزمان با هشتاد و دومین سالگرد تاسیس بانک مسکن در ابتدای اظهارات خود یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و مرحوم رحیمی انارکی مدیرعامل فقید بانک مسکن را گرامی داشت .

    وی با بیان اینکه امیداریم نتایج خوبی از این دست جلسات حاصل شود ، به افتتاح سالن جدید برگزاری همایش‌های بانک مسکن اشاره کرد و گفت : همکاران زیادی در پشت صحنه بازسازی و احداث این سالن زحمت کشیدند که جا دارد از تلاش همه آنها تشکر و قدردانی کنم .

    مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به اولین سالگرد شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت : آن شهید ، خداباوری ، اخلاص ، تواضع ، فروتنی ، محبت ، خدمت بدون منت و شبانه‌روزی را همراه مورد توجه داشتند ضمن اینکه مقام عظمای ولایت هم روز گذشته در سخنرانی تلویزیونی خود به برخی از ویژگی‌ها و روحیه خستگی‌ناپذیر آن شهید ، اشاره کردند .

    شایان با تاکید بر اعتماد به نفس و ولایت‌مداری کامل شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت : امیدوارم رفتار و ویژگی‌های شخصی آن شهید درسی برای ما باشد تا رهرو این مسیر باشیم .

    مدیرعامل بانک مسکن به ایام باقی‌مانده تا پایان سال و همچنین عملکرد بانک اشاره کرد و گفت : کمتر از دو ماه و حتی به نظر من یک ماه بیشتر تا پایان سال باقی نمانده است . ما باید تمام تلاش خود را در جهت بهبود عملکرد بانک در سال جاری نسبت به سال گذشته داشته باشیم .

    مدیرعامل بانک مسکن ، همچنین به موضوع لزوم اعتماد بخشی به مشتریان اشاره کرد و گفت : در جهت اطمینان‌ بخشی به مشتریان از صحت و سلامت پرسنل باید از تمام پرسنل در سطوح مختلف تعهدنامه گرفته شود . خوشبختانه رفتار مالی کارمندان بانک مسکن مورد تایید است اما برای اینکه به مشتریان بانک این اطمینان را بدهیم که حساسیت ویژه‌ای بر اطلاعات مالی مشتریان دارد ، رفتار مالی کارکنان باید توسط شعب مورد توجه باشد .

    مدیرعامل بانک مسکن در بخش دیگری از اظهاراتش به برنامه اقدام ملی مسکن به عنوان طرح ملی دولت برای خانه‌دار کردن اقشار متوسط اشاره کرد و گفت : بانک مسکن یک ویژگی مهم نسبت به بانک‌های تجاری دارد که مصارف بانک مشخص است و به هدف اصابت می‌کند .

    شایان با بیان اینکه بانک مسکن در زمینه تامین تسهیلات ۱۴۰ هزار واحد مسکونی از برنامه اقدام ملی مسکن مشارکت می‌کند ، گفت : در این زمینه تفاهم‌نامه‌هایی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، ستاد کل نیروهای مسلح و کمیته امداد امام (ره) منعقد شده تا بانک مسکن به سهم خود در این طرح ملی در خانه‌دار کردن بخشی از اقشار جامعه که نقش کلیدی در سبد خانوار دارد ، اثرگذار باشد .

    مدیرعامل بانک‌مسکن در بخش دیگری از اظهاراتش به لزوم تعیین‌تکلیف هر چه سریعتر مسکن مهر اشاره کرد و گفت : هرچه زودتر باید ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده تعیین‌تکلیف شود که در این صورت هم سرفصل مطالبات معوق خارج شود و هم تکلیف بسیاری از خانوارها برای خانه‌دار شدن مشخص خواهد شد .

    شایان در پایان به تکریم ارباب رجوع و خدمت‌رسانی مناسب به مشتریان تاکید کرد و افزود : حفظ مشتریان همواره سرلوحه کارکنان ما بوده و خواهد بود و رضایتمندی مشتریان و رعایت انتظارات به حق آنان برای تامین مطالبات قانونی ، از وظایف اصلی کارکنان بانک مسکن است .




    مطالب مرتبط

    باقیمانده مبلغ در نظر گرفته شده برای تأمین آسانسورهای پروژه‌های مسکن مهر پس از هزینه کرد بخش اول و تأیید انجام کار و بر اساس پیشرفت پروژه پرداخت خواهد شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف به خرید تمام تجهیزات تا پایان تیر ماه امسال شده‌ است .

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    نظرات کاربران