در حال بارگذاری ...
  • ارتقا اطمینان متقاضیان و بهره‌برداران از کیفیت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن

    با استعلام گسترده و مذاکرات نزدیک به ۸ ماه ، شرکت بیمه البرز برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بیمه پروژه‌های ساختمانی مسکن ملی ، انتخاب شد . شرکت بیمه البرز با عدد نیم در هزار قیمت تمام شده برای رفع عیوب اساسی و پنهان طرح اقدام ملی مسکن در همکاری با معاونت مسکن و ساختمان اقدام به بیمه واحدهای مسکن ملی خواهد کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان از ورود صنعت بیمه به پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت : بیمه واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن رویکرد مثبتی در ارتقای کیفیت صنعت ساختمان و اطمینان متقاضیان و بهره‌برداران برای آینده این واحدهاست .

    محمود محمودزاده جزئیات تفاهم‌نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی با بیمه البرز به منظور بیمه ساختمانی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن را اعلام کرد و گفت : انعقاد تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی با شرکت بیمه البرز با هدف ورود صنعت بیمه به صنعت ساختمان به منظور ایجاد کیفیت در ساختمان‌ها به امضا رسید . این تفاهم‌نامه با این هدف به امضا رسید تا متقاضیان نسبت به کیفیت واحدهای مسکن ملی، اطمینان داشته باشند و بدانند که واحدهایشان تا چند سال از نظر کیفی ، بیمه شده است . در عین حال ، این اطمینان برای متقاضیان ایجاد شود که هزینه‌های احتمالی بعدی برای آنها وجود ندارد .  

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نظارت مضاعف شرکت بیمه البرز در پروژه‌های ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن ، در خصوص روند انتخاب شرکت بیمه‌گر ، توضیح داد : با استعلام گسترده و مذاکرات نزدیک به ۸ ماه ، شرکت بیمه البرز برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بیمه پروژه‌های ساختمانی مسکن ملی ، انتخاب شد . شرکت بیمه البرز با عدد نیم در هزار قیمت تمام شده برای رفع عیوب اساسی و پنهان طرح اقدام ملی مسکن در همکاری با معاونت مسکن و ساختمان اقدام به بیمه واحدهای مسکن ملی خواهد کرد .   

    وی خدمات بیمه‌ای واحدهای مسکن ملی را شامل عیوب سازه‌ای ، نما ، تاسیسات برقی ، تاسیسات مکانیکی ، عایق ، آسانسور و چنانچه متقاضی متمایل باشد با تخفیف‌های ویژه شامل بیمه‌های زلزله و آتش‌سوزی ، برشمرد .

    محمودزاده گفت : یکی از محاسن شرکت بیمه البرز این است که متقاضیان در بیمه واحدهای ساختمانی خود ۳۰ درصد را به شکل نقد و مابقی را در اقساط ۳۶ ماهه پرداخت خواهند کرد که این اتفاق بزرگی در ارتقای کیفیت صنعت ساختمان و اطمینان متقاضیان و بهره برداران برای آینده این واحدهاست . یکی از نکات مهمی که از این تفاهم‌نامه و شروع این اقدام می‌توان انتظار داشت ، این است که این ادبیات در صنعت ساختمان جا بیفتد که در کل کشور علاوه بر پروژه‌های حمایتی که دنبال می‌شوند ، کلیه پروژه‌های ساختمانی به مرور وارد چرخه بیمه شده و بهره‌بردار و خریداران این واحدها بتوانند نسبت به کیفیت این واحدها ، اطمینان‌خاطر داشته باشند .




    مطالب مرتبط

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عملیات اجرایی آماده‌سازی معابر سایت نهضت ملی مسکن گرمسار صبح امروز پنجشنبه با حضور معاون مسکن و ...

    |

    این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت‌ می‌گیرد ، لازم به ذکر است هر ایرانی تنها یکبار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم ج یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد .

    |

    در سال گذشته روزانه ۰.۵ درصد به آمار متقاضیان جمعیت جوانی جمعیت در خوزستان افزوده می‌شد . تاکنون بیش از ۴۷ هزار و ۲۵۰ متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده‌اند .

    |

    در حوزه احداث مسکن بعد از انقلاب اسلامی طرح‌هایی مانند اجاره به شرط تملیک و مسکن مهر اجرا شد که استان خوزستان در حوزه مسکن مهر جزو پربارترین استان‌های کشور بود و تاکنون ۶۲ هزار واحد از آن‌ها تکمیل شده است پس از آن نیز طرح‌هایی مانند قانون جهش تولید مسکن و مسکن ملی و نهضت ملی ...

    |

    نظرات کاربران