در حال بارگذاری ...
  • بازسازی هفت محله آبادان در قالب بازآفرینی شهری

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت : یکهزار و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی هفت محله آبادان اختصاص یافته است .

    جلیل مختار در نشست بررسی مشکلات بافت فرسوده آبادان و خرمشهر اظهار داشت : هفت محله در قالب طرح بافت فرسوده در آبادان وارد سامانه سازمان بازآفرینی وزارت راه و شهرسازی شده است .

    وی با اشاره به اینکه سه منطقه نیز برای خرمشهر تعریف شده است ، گفت : این اعتبار شامل اجرای زیرسازی و آسفالت ، جدول کاری و  اجرای سیستم دفع آب‌های سطحی و  فضای سبز شهری است .

     این جلسه در فرمانداری ویژه آبادان با حضور مهران کفاش معاون وزیر راه و شهرسازی ، مهدی عبوری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران و کمال حسین پور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، سه نماینده آبادان در مجلس ، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ، فرماندار آبادان ، شهردار و اعضای شورای شهر آبادان و جمعی دیگر از مدیران شهرستانی برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    افزایش کیفیت زندگی شهری در بافت فرسوده شهر تبریز یکی از اهداف بازآفرینی شهری در این شهر به شمار می‌رود و دو پروژه آیمان و شهرک جوانان تبریز از مصادیق این مهم تلقی می‌شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی رفع کردند ...

    |

    با تلاش های صورت گرفته و بکارگیری ظرفیت ستاد بازآفرینی شهر تهران و همکاری شایسته اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ، آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند طی سال ۱۴۰۲ دو برابر میزان مصوب برنامه چهارم توسعه بوده است .

    |

    در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۶۵۰ فقره پروانه ساختمانی صادر شده و حال اینکه این تعداد در سال ۱۴۰۲ به عدد ۲۵۹۵۱ پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده افزایش پیدا کرده و رشد چهل درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱ نشان‌ می‌دهد .

    |

    در راستای اجرا و تحقق شعار سال ۱۴۰۳ و عمل به منویات رهبر انقلاب ، مردمی سازی مسکن و تولید توسط مردم در دستور کار این اداره کل خواهد بود .

    |

    نظرات کاربران