در حال بارگذاری ...
  • قدردانی از اقدامات شرکت بازآفرینی شهری در ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی سیستان و بلوچستان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نماینده مردم زابل ، زهک ، نیمروز ، هامون و هیرمند در مجلس شورای اسلامی مراتب سپاس و تشکر ویژه مردم حوزه انتخابیه خویش را از اقدامات شرکت بازآفرینی شهری ایران به مهدی عبوری ابلاغ کرد .

    حبیب اله دهمرده نماینده مردم زابل ، زهک ، نیمروز ، هامون و هیرمند در مجلس شورای اسلامی با مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار دیدار و گفت و گو کرد .

    دهمرده در این نشست مراتب سپاس و تشکر ویژه مردم حوزه انتخابیه خویش را از اقدامات شرکت بازآفرینی شهری ایران به مهدی عبوری ابلاغ کرد .

     شایان ذکر است با سفرهای متعدد مهدی عبوری به استان سیستان و بلوچستان و شهرستان زابل که منطبق با منویات مقام معظم رهبری در راستای توجه به مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار کشور انجام گرفته و با تاکیدات خاص محمد اسلامی مقام عالی وزارت ، ۵۳۰ هکتار مداخله در بافت و سکونتگاه غیررسمی در ۵ محله اسلام آباد ، حسین آباد ، معصوم آباد ، رسالت و هیرمند شمالی توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران صورت پذیرفت که از مهم ترین آن ها می توان به زیرسازی ، جدول گذاری ، احداث کانال و آسفالت گسترده مناطق خاکی پس از سال ها اشاره کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرایند نوسازی ۲۸۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده و بهره برداری از ۱۰۲ هزار واحد، اجرای بسته تشویقی نوسازی و شهرسازی ...

    |

    انتظار داریم طی دو ماه آینده ، شهرهای باقیمانده نیز بسته تشویقی را اجرا کنند . البته تلاش بر این است تا استان‌ها به سمت بومی‌گرایی رفته و با همکاری شهرداری‌ها بسته تشویقی متناسب با شرایط شهر خود را در کمیسیون ماده پنج به تصویب برسانند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه مالکان واقع در اراضی تصرفی در سکونتگاه غیررسمی می‌توانند سند ملک خود را ...

    |

    حدود ۷ هزار متقاضی مسکن در خمینی‌شهر وجود دارد این در حالی است که در این شهر با کمبود زمین و فضای مناسب برای ساخت و ساز مواجه هستیم و از سوی دیگر وزارت میراث و گردشگری نیز حدود ۴۵۰ هکتار بافت تاریخی برای شهر مصوب کرده است که این کار را پیچیده کرده است .

    |

    بیشترین نوسازی در مقایسه با تمامی سنوات و دولت‌های گذشته در سه سال فعالیت دولت سیزدهم انجام شد. همچنین در دولت سیزدهم حدود ۱۰۴ هزار واحد نوسازی شده به بهره‌برداری رسید که این موضوع جزو رکوردشکنی‌های سوم در این بخش به شمار می‌رود . در طی دولت سیزدهم در مجموع ۱۰۰ هزار بنای ...

    |

    نظرات کاربران