در حال بارگذاری ...
  • تامین اعتبار احداث بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی کرج

    پروژه ساخت بیمارستان جدید کرج حدود ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش می‌کنیم تا پایان سال مالی پیشرفت فیزیکی پروژه ۱۰ درصد افزایش یابد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی کرج بر لزوم تأمین اعتبار مورد نیاز این پروژه تأکید کرد .

    علی نبیان با اشاره به بودجه ۵۶ میلیارد تومانی پیش‌بینی شده برای ساخت بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی کرج در سال ۹۹ گفت : از این رقم حدود ۲۲ میلیارد تومان آن به پروژه تخصیص یافته است و پیگیری برای دریافت بودجه باقیمانده ادامه دارد .

    مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی افزود : پروژه ساخت بیمارستان جدید کرج حدود ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش می‌کنیم تا پایان سال مالی پیشرفت فیزیکی پروژه ۱۰ درصد افزایش یابد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : پیگیری‌های لازم برای تأمین سیمان مورد نیاز پروژه نیز انجام می‌شود و گروه‌های کاری ساخت بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی کرج بیشتر خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    احداث این بیمارستان از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است و تسهیلات اخذ شده از ظرفیت ماده ۵۶ قانون الحاق این پروژه بیمارستانی با پیگیری سازمان مجری به مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان تصویب شد .

    |

    بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری در مراحل پایانی تکمیل قرار دارد و برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان در نیمه دوم امسال تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود . 

    |

    احداث این بیمارستان به صورت مشارکتی و با اعتبارات سازمان برنامه و بودجه در حال انجام است . اراضی این بیمارستان نیز به شکل تهاتر اراضی و املاک شهر پرند تامین شده است .

    |

    سازمان مجری از بدو تاسیس تاکنون تکمیل و تحویل ۴۴۸ پروژه عمرانی در زیربنای ۳ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۳۲۹ مترمربع و ۴۰ طرح پژوهشی را انجام داده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت از اجرا و تکمیل برخی طرح‌های ...

    |

    نظرات کاربران