در حال بارگذاری ...
  • ضرورت تسریع در عملیات بازسازی واحدهای مسکونی شهر سی‌سخت

    از مسئولین انتظار می‌رود که با نظارت دقیق و کافی بر نحوه ساخت و ساز و مقاوم‌سازی خانه‌های آسیب‌دیده طوری عمل کنند که در صورت تکرار چنین حوادثی دیگر شاهد چنین خساراتی نباشیم و به گونه‌ای عمل کنند که حقی از کسی ضایع نشود و با عدالت با مردم رفتار شود . 

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دیدار و گفت‌وگو با مردم زلزله‌زده شهر سی‌سخت از روند پیشرفت عملیات اجرایی آواربرداری منطقه زلزله‌زده بازدید کرد .

    در این سفر که با همراهی حجت‌السلام والمسلمین آتشانی مسئول هماهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه ، حجت السلام والمسلمن مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت ، جودی مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن، جنتی مدیر کل بنیاد مسکن استان و جمعی از مدیران کل دفتر مرکزی و مسئولین استانی و شهرستانی صورت پذیرفت ، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی‌نژاد ضمن دیدار با مردم منطقه و پیگیری مطالبات مردمی منطقه زلزله زده ، با تاکید بر تسریع در عملیات بازسازی منطقه زلزله زده ، گفت : نباید در بازسازی‌ها مردم معطل بمانند .

    وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری گفت : رهبر انقلاب فرمودند که سلام من را به تک تک مردم شهر زلزله‌زده سی‌سخت برسانید و به آنها بگویید که ما به تمام امورات مردم رسیدگی خواهیم کرد و به گونه‌ای عمل خواهیم کرد که مردم بتوانند در حداقل زمان خانه‌هایشان را بسازند و به زندگی عادی برگردند .

    حجت السلام روحانی‌نژاد با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولین بازسازی ، رسیدگی به مشکلات مردم زلزله زده را از اولویت‌های بنیاد مسکن عنوان کرد و افزود : از مسئولین انتظار می‌رود که با نظارت دقیق و کافی بر نحوه ساخت و ساز و مقاوم‌سازی خانه‌های آسیب‌دیده طوری عمل کنند که در صورت تکرار چنین حوادثی دیگر شاهد چنین خساراتی نباشیم و به گونه‌ای عمل کنند که حقی از کسی ضایع نشود و با عدالت با مردم رفتار شود . 




    مطالب مرتبط

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران