در حال بارگذاری ...
  • برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در اردیبهشت ماه سال آینده

    مواد آزمون‌ صلاحیت‌های جدید رشته تأسیسات‌مکانیکی و تأسیسات‌برقی (بخش اجرا) ، رشته عمران (بخش‌های طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان و ارزیابی ، طرح و اجرای بهسازی) در سامانه آزمون‌ها درج شده است . ‌‌

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با اعلام برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ از متقاضیان خواست تا نسبت به ثبت‌نام تا ۲۲ اسفندماه اقدام کنند .

    دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در اطلاعیه‌ای ، جزییات ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان را که ۲۹ ، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌شود ، اعلام کرد .

    در اطلاعیه دفتر مقررات ملی و کنترل آمده است : به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی می‌رساند ، آزمون‌های مذکور در سال ۱۴۰۰ در کلیه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت - طراحی - اجرا) ، عمران (نظارت - محاسبات - اجرا - طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان - ارزیابی ، طرح و اجرای بهسازی) ، تأسیسات‌مکانیکی (طراحی - نظارت - اجرا) ، تأسیسات‌برقی (طراحی - نظارت - اجرا) ، شهرسازی ، نقشه‌برداری و ترافیک ، به‌طور هماهنگ و همزمان در روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۹ ، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

    در این اطلاعیه تصریح شده است : کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌کار می‌توانند از روز یکشنبه مورخ۱۷ اسفند تا ۲۲ اسفند با مراجعه به نشانی inbr.ir از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها ، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند . لازم به ذکر است مواد آزمون‌ صلاحیت‌های جدید رشته تأسیسات‌مکانیکی و تأسیسات‌برقی (بخش اجرا) ، رشته عمران (بخش‌های طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان و ارزیابی ، طرح و اجرای بهسازی) در سامانه آزمون‌ها درج شده است . ‌‌

    متقاضیان ضروری است قبل از انجام ثبت‌نام ، راهنما و دستورالعمل ثبت‌نام را از قسمت فایل های ضمیمه دانلود و به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند .




    مطالب مرتبط

    رشته صلاحیت‌های مهندسی شامل معماری (طراحی ، نظارت و اجرا) ، عمران (نظارت ، محاسبات و اجرا) ، تاسیسات برقی ، (نظارت ، طراحی و اجرا) ، تاسیسات مکانیکی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، شهرسازی ، نقشه برداری ، ترافیک پایه سه و آزمون‌های (طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان) و ارزیابی ، طرح و ...

    |

    اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در سال گذشته بیش از ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در خوزستان صادر کرده است .

    |

    دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان تلاش کرده است تا در بازنگری و تدوین مقررات ملی ساختمان ، موضوعات مهمی از جمله حفظ سرمایه‌های ملی، رشد و توسعه فناوری ، روزآمدی مصالح و تجهیزات ، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ارتقای ایمنی را مورد توجه قرار دهد .

    |

    همکاری دو کشور ایران و ژاپن در خصوص بهسازی لرزه‌ای بیمارستان‌ها در قالب بخشنامه و ضوابط برای ساخت سایر پروژه‌های بیمارستانی نیز در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن معماران تجربی گفت : فضای کار برای معماران تجربی در ...

    |

    نظرات کاربران