در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی پروژه احداث بیمارستان ۱۴۲ تختخوابی گچساران

    بیمارستان ۱۴۲ تختخوابی گچساران در زمینی بالغ بر ۴ هکتار در حال احداث است . مساحت ساختمان اصلی ۱۱هزار و ۳۰۰ مترمربع و مساحت ساختمان های جنبی یکهزار و ۲۰۰ مترمربع است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اشاره به پیشرفت ۹۷ درصدی بیمارستان ۱۴۲ تختخوابی گچساران از تحویل موقت بیمارستان به وزارت بهداشت در بهار ۱۴۰۰ خبر داد .

    علی نبیان جزییاتی از سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد و بازدید از بیمارستان گچساران را که ۲۱ اسفند انجام شد ، اعلام کرد .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، گفت : بیمارستان ۱۴۲ تختخوابی گچساران در زمینی بالغ بر ۴ هکتار در حال احداث است . مساحت ساختمان اصلی ۱۱هزار و ۳۰۰ مترمربع و مساحت ساختمان های جنبی یکهزار و ۲۰۰ مترمربع است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بیمارستان گچساران ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، اعتبار هزینه شده برای بیمارستان را ۱۳۵ میلیارد تومان برشمرد .

    نبیان توضیح داد : با توجه به جدیت کار ، در تماس با دانشگاه علوم پزشکی گچساران مقرر شده تا بیمارستان در بهار ۱۴۰۰ تحویل موقت شود . همچنین با توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی داشتیم ، هفته آینده تجهیز طبقات آغاز می شود . بیمارستان در ۶ طبقه احداث شده است و دارای بخش های اورژانس ، رادیولوژی ، آزمایشگاه ، ICU, CCU,NICU، جراحی های تخصصی ، جراحی عمومی ، زنان و زایمان و کودکان است .




    نظرات کاربران