در حال بارگذاری ...
  • ادامه ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر استان البرز در ایام تعطیل

    لازم است تمام پیمانکاران در ایام سال نو بدون تعطیلی همچنان ساخت و تکمیل این واحدها را انجام دهند و بنده شخصاً در این روزها مستمر بر این روند نظارت خواهیم داشت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه هماهنگی و بررسی پروژه های مسکن مهر استان البرز به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد .

    در این جلسه در ابتدای امر صفایی‌فر ، معاون مسکن و بازآفرینی شهری گزارشی از آخرین اقدامات و پیشرفت پروژه های مسکن مهر استان البرز ارائه و از جمله مهمترین مشکلات و مطالبات در مسکن مهر را  مشکل انشعابات و نصب کنتورهای آب ، برق و گاز دانست .

    در ادامه مشاور و همچنین کارشناسان ناظر بر پروژه‌های مسکن مهر آخرین گزارش پیشرفت این پروژه‌ها و تعداد نفرات مشغول به کار را ارائه داد .

    در پایان مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز دو مورد حائز اهمیت را به معاون مسکن و بازآفرینی شهری و همچنین کارشناسان ناظر در پروژه‌ها تاکید و بیان داشت : با توجه به وعده‌ای که به وزیر راه و شهرسازی و متقاضیان مسکن مهر داده شده است ، باید تمام واحدهای مسکن مهر در آینده بسیار نزدیک تکمیل شود . بنابراین لازم است تمام پیمانکاران در ایام سال نو بدون تعطیلی همچنان ساخت و تکمیل این واحدها را انجام دهند و بنده شخصاً در این روزها مستمر بر این روند نظارت خواهیم داشت .

    خالقی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در این جلسه با اشاره به اینکه با هماهنگی های لازم و پیگیری‌های مکرر از ریاست سازمان ملی زمین و مسکن منابع مالی تامین شده است بر این موضوع که هیچ پیمانکاری برای مشکلات اعتباری نباید کار ساخت و ساز را تعطیل کند ، تاکید کرد .




    مطالب مرتبط

    تاکنون بیش از ۵۰ حق برای مالکان واحدهای فرسوده احصا شده است و اعضای شورای شهرها می‌توانند به سبب تعامل و ارتباط نزدیکی که با شهروندان دارند آن‌ها را با این حقوق آشنا کنند . از سوی دیگر از اعضای شورای شهرها انتظار می‌رود در برابر مسئولانی که ممکن است حاضر به اجرای قوانین ...

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    شهر نطنز یکی از مراکز تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و گردشگری است که توانسته زیبایی‌ها و جاذبه‌های فراوانی را برای گردشگران ایجاد کند که یکی از این جاذبه‌ها ، مراکز خرید و بازارهای سنتی است، لذا اجرای اقدامات ویژه در حوزه بازآفرینی شهری برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است .  

    |

    نظرات کاربران