در حال بارگذاری ...
  • پرداخت بیش از ۹۹ درصد تسهیلات مسکن محرومان چهارمحال‌ و بختیاری به واجدان شرایط

    پی‌کنی ۳۳۷۶ واحد ، اجرای فونداسیون ۳۳۳۸ واحد ، اجرای اسکلت ۳۱۸۲ واحد ، اجرای سقف ۳۰۷۷ واحد ، گچ و خاک و نصب پنجره ۲۷۷۸ واحد ، تاکنون به اتمام رسیده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با اعلام اینکه بیش از ۹۹ درصد تسهیلات مسکن محرومان استان چهارمحال و بختیاری به واجدان شرایط پرداخت شده است از تخصصی ۹۱ میلیاردتومان بلاعوض به اجرای طرح خبر داد .

    سهراب رییسی بخشی از فعالیت‌های آن بنیاد را اجرای احداث مسکن محرومان که موضوع تفاهم‌نامه بنیاد با سازمان است ، اعلام کرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سهمیه استان برای احداث مسکن محرومان ۳ هزار و ۴۴۰ واحد است ، از معرفی این تعداد متقاضی شناسایی شده به بانک‌های عامل برای عقد قرارداد خبر داد و گفت : بانک‌های عامل تاکنون با ۳ هزار و ۴۳۵ نفر برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کرده‌اند .

    رییسی در خصوص اجرای طرح مسکن محرومان استان ، توضیح داد : پی‌کنی ۳۳۷۶ واحد ، اجرای فونداسیون ۳۳۳۸ واحد ، اجرای اسکلت ۳۱۸۲ واحد ، اجرای سقف ۳۰۷۷ واحد ، گچ و خاک و نصب پنجره ۲۷۷۸ واحد ، تاکنون به اتمام رسیده است .

    وی اعتبار بلاعوض تخصیص یافته به اجرای طرح مسکن محرومان استان را ۹۱ میلیارد تومان عنوان کرد . 




    مطالب مرتبط

             

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حامد حاجی گفت : به کمک مردم و انجمن خیرین مسکن ساز موفق شدیم که مسکن احداث کنیم . به همین دلیل خیرین مسکن ساز با مراجعه خود به ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص واحد‌های دارای مشکل مسکن مهر در شهر‌های مانند صفادشت که توسط ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    نظرات کاربران