در حال بارگذاری ...
  • بسته شدن پرونده مسکن مهر دهلران در آینده نزدیک

    واحدهای مسکن مهر دهلران قبلا تکمیل و به متقاضیان واگذار شده و تعدادی هم که متقاضی نداشته اند از طریق مزایده عمومی در سنوات قبل واگذار شده اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید طرح مسکن مهر دهلران از تکمیل واحدهای باقی مانده تا پایان دولت خبر داد .

    عبدالله بهادری در بازدید از مسکن مهر شهرهای دهلران و موسیان که به همراه فرماندار شهرستان دهلران به انجام رسید گفت : عمده مسکن مهر باقیمانده استان مربوط به شهرستان دهلران می باشد که طبق برنامه زمان بندی اتمام این طرح تا پایان دولت همزمان با سراسر کشور در دستور کار قرار دارد و با تمهیداتی که نظر گرفته ایم قطعاً واحدهای مسکن مهر باقیمانده این شهرستان نیز تا پایان دولت با کیفیت لازم تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد .

    وی افزود : تعداد کل مسکن مهر شهر دهلران ۱۹۷۰ واحد می باشد که هم اکنون از این تعداد واحد ۴۷۵ واحد با پیشرفت فیزیکی بین ۶۰ تا ۸۰ درصد توسط سه تعاونی در حال تکمیل هستند که در تلاش هستیم تا با افزایش سقف تسهیلات و همچنین اختصاص کمک بلاعوض با توجه به میزان پیشرفت فیزیکی نسبت به تکمیل این واحدها تا پایان دولت اقدام نماییم . مابقی واحدهای مسکن مهر دهلران قبلا تکمیل و به متقاضیان واگذار شده و تعدادی هم که متقاضی نداشته اند از طریق مزایده عمومی در سنوات قبل واگذار شده اند .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام در مورد وضعیت زیر ساخت ها و معابر مسکن مهر شهرستان دهلران گفت : در بازدیدی که به همراه فرماندار این شهرستان داشتیم مقرر شد با پی گیری های لازم و تلاش در جهت جذب اعتبار ملی در این خصوص و اعتباراتی که از طرف فرمانداری و شهرداری در نظر گرفته خواهد شد ، بتوانیم معابر مسکن مهرهای دهلران و موسیان را ساماندهی نماییم .




    مطالب مرتبط

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان در قالب کمک به واحدهای باقیمانده مسکن مهر شهرهای جدید ، استان‌ها و پروژه‌های خدمات زیربنایی و روبنایی شامل درمانگاه ، مدرسه ، مسجد و سایر از محل صندوق ملی مسکن پرداخت و حمایت شد .

    |

    بحمد الله با تلاش همکارانم در وزارت راه و شهرسازی در ۹ ماهه ۱۴۰۲ در بخش تولید مسکن طبق اعلام بانک مرکزی رشد این بخش به مثبت ۴.۸ رسید که لازم است برای تأمین مالی پروژه‌ها در سال جدید شاهد همکاری همه جانبه نهادهای پولی و بانکی باشیم .

    |

             

    |

    دلیل اصلی عدم پیشرفت و تکمیل واحدهای مسکن مهر آن بوده که دولت در گذشته در پروژه‌های مسکونی نقش پیمانکار را داشته و همین امر دلیل اصلی تاخیر در تحویل واحدهای مسکونی بوده است . در صورتی که اگر خود مردم کارفرما شوند و ما بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی‌سازی استفاده کنیم سرعت اجرای ...

    |

    نظرات کاربران