در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۹ پروژه شهر جدید پرند با هزینه ۱۴۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ۹ پروژه در شهر جدید پرند افتتاح شد که هزینه اتمام این پروژه‌ها معادل ۱۴۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است .

    محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی که به منظور بازدید از روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن و همچنین بازدید از تکمیل پروژه مسکن مهر به پرند رفته بود ، همزمان ۹ پروژه شرکت عمران شهرهای جدید را افتتاح کرد .

    افتتاح پل روگذر شهرک صنعتی پرند

    پل روگذر شهرک صنعتی پرند امروز ۳۰ فروردین توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد . مبلغی که برای تکمیل این پروژه هزینه شد ۱۸ میلیاردتومان است و احداث این پل از مهرماه ۱۳۹۸ آغاز شد . محل اجرای این پروژه نیز جنوب فاز یک و ورودی شهرک صنعتی پرند است .

    افتتاح ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی دو آشیانه

    از دیگر پروژه‌هایی که توسط شرکت عمران شهرهای جدید در پرند افتتاح شد افتتاح ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی دو آشیانه با ۲ میلیاردتومان اعتبار بود که ساخت آن از مهرماه ۱۳۹۷ آغاز شد و در جنوب فاز ۶ واقع است .

    افتتاح ۴ پروژه‌ زیربنایی به ارزش ۷۲ میلیارد تومان

    افتتاح چهار پروژه زیربنایی به ارزش ۷۲ میلیاردتومان از دیگر افتتاح هایی بود که امروز ۳۰ فروردین در سفر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به شهر جدید پرند انجام شد . این چهار پروژه شامل بهسازی و آماده‌سازی آسفالت معابر شمال فاز ۴ با هزینه ۲۰ میلیاردتومان ، ترمیم و اصلاح نواقص محوطه‌سازی شهرک آسمان و آفتاب با هزینه یک میلیاردتومان، بهسازی معابر شهرک کارگاهی جنوب فاز ۳ با هزینه یک میلیاردتومان و عملیات آماده‌سازی اراضی موسوم به ۸۸ هکتاری با هزینه ۵۰ میلیاردتومان است .

    افتتاح فاز دوم بوستان مشاهیر

    امروز ۳۰ فروردین فاز دوم بوستان مشاهیر در پرند با هزینه ۴۱ میلیاردتومان افتتاح شد . این فاز از پروزه در دی ماه ۱۳۹۵ آغاز شده بود که تکمیل و بهره‌برداری شد و در جنوب فاز ۴ واقع شده است .

    افتتاح ساختمان کلانتری

    ساختمان کلانتری شهر جدید پرند با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد . احداث این ساختمان از دی‌ماه ۱۳۹۳ آغاز شد و در محل شمال فاز ۵ قرار دارد .

    افتتاح ساختمان اداری و محوطه آرامستان

    ساختمان اداری و محوطه آرامستان شهر جدید پرند با هزینه ۵ میلیارد تومان افتتاح شد . ساخت این پروژه از آبان ۱۳۹۹ آغاز شده و در جنوب جاده ساوه- غرب فاز یک صنعتی واقع شده است .




    مطالب مرتبط

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۵ هزار و ۲۳۰ واحد تکمیل شده مسکن مهر شهر جدید پردیس در دولت سیزدهم با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و تحویل شد .

    |

    امکان بهره‌مندی اپراتورها و شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت از طریق فیبر نوری میسر می‌شود و شهروندان از اینترنت پرسرعت و باکیفیت برخوردار خواهند شد .

    |

    شهر جدید خلیج فارس در نقطه ای ژئو استراتژیک ، ژئو اکونومیک و ژئو پلتیک ، در دهانه ورودی دستیابی ایران به عمق آب‌های آزاد جهان قرار گرفته و محل تلاقی لجستیک ترین مد حمل و نقلی ایران با چهار مد دریایی ، هوایی ، زمینی و ریلی قرار دارد و با داشتن انواع فرصت های اقتصادی ‌ و طبیعی می ...

    |

    مصوبه احداث پروژه متروی تهران - پرند مربوط به ۱۳۸۹ است و کارهای اجرایی و مقدماتی آن در بخش زیرساختی از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و تا ۱۳۹۲ ادامه یافت . از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ به بعد کار ، عملا تعطیل شد و پروژه در سال ۱۴۰۰ با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد تحویل دولت سیزدهم شد .

    |

    نظرات کاربران