در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از اراضی ملی استان اردبیل در سال گذشته

    آگاه‌سازی عمومی برای مقابله با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و دولتی با مشارکت و حمایت دادگستری و پلیس پیشگیری با توزیع بروشور و پوستر در مناطق مختلف به انجام رسیده که امیدواریم نتایج آن در ارتقا آگاهی مردم برای مقابله قانونی با متصرفین به اراضی بیت المال باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل اعلام کرد : در سال گذشته ۵۵ هکتار از اراضی ملی در استان اردبیل رفع تصرف و از چنگال متصرفان خارج و تحویل اداره کل راه و شهرسازی استان شد .

    فرهاد احدی گفت : در سال گذشته ۵۵ هکتار از اراضی ملی در استان اردبیل رفع و از چنگال متصرفان خارج و تحویل اداره کل راه و شهرسازی استان شد . ارزش اراضی رفع تصرف شده در مناطق مختلف استان اردبیل ۲۳۶ میلیارد تومان در سال گذشته بوده است .

    فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد : در امسال نیز همچنان بحث کنترل اراضی تحت پوشش راه و شهرسازی استان  را به جد پیگیری کرده و در شهرستان‌ها از اراضی تعیین حدود طبق نقشه‌ ابلاغی صیانت کرده و شناسایی اراضی تصرف شده را انجام خواهیم داد .

    احدی ضرورت همراهی و همکاری بخشداری‌ها ، دهیاری‌ها و اعضای شوراهای روستا را در صیانت از اموال و اراضی دولتی یادآور شد و بیان کرد : جای دارد از همراهی فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها و مسئولان قضائی در همکاری و همراهی با این مجموعه قدردانی کرده و همچنان به تقویت این تعاملات کمک کنیم . امیدواریم نیروهای یگان و بکارگیری آنها از حالت موسسه‌ای خارج شده و جذب نیروها به شکل ثابت با امکانات و تجهیزات مناسب را در مناطق مختلف استان اردبیل شاهد باشیم .

    احدی افزود : آگاه‌سازی عمومی برای مقابله با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و دولتی با مشارکت و حمایت دادگستری و پلیس پیشگیری با توزیع بروشور و پوستر در مناطق مختلف به انجام رسیده که امیدواریم نتایج آن در ارتقا آگاهی مردم برای مقابله قانونی با متصرفین به اراضی بیت المال باشد . سامانه ۱۶۵۶ آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مستند و مستدل در جلوگیری و مقابله با هرگونه تصرف اراضی ملی است .




    مطالب مرتبط

    طبق تفاهم انجام گرفته ساخت پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و همچنین شهر مرزی پارس آباد مغان به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار شده است . 

    |

    به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان ، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به ...

    |

    مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

    |

    این تعداد واحد مسکونی توسط چهار سازنده شامل اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت زرین ستون شمالغرب و شرکت شاخص کار کوشا در حال احداث است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان از رفع تصرف ۲۵۶ متر مربع از اراضی ملی شهرستان سمنان در ...

    |

    نظرات کاربران