در حال بارگذاری ...
  • افتتاح پروژه ۵۶۰ واحدی مسکن مهر میثاق مرآت شهرستان دماوند در تیرماه امسال

    فاز دوم پروژه میثاق مرآت ۵۶۰ واحدی است که طبق توافق با مسئولان وزارت دفاع و شهرداری دماوند مقرر شد تیرماه امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از افتتاح پروژه ۵۶۰ واحدی میثاق مرآت دماوند در تیرماه امسال خبر داد .

    یاسر لک گفت : فاز دوم پروژه مسکن مهر "میثاق مرآت" متعلق به یکی از تعاونی‌های وزارت دفاع است که در اراضی دولتی مسکن مهر دماوند در حال ساخت است . این واحدها به اعضای وزارت دفاع تعلق دارد و اکنون تا مرز ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    وی با اشاره به اینکه فاز اول این پروژه ۱۰۰۰ واحد بود خاطرنشان کرد : فاز دوم پروژه میثاق مرآت ۵۶۰ واحدی است که طبق توافق با مسئولان وزارت دفاع و شهرداری دماوند مقرر شد تیرماه امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نمایندگان صندوق ملی مسکن از پروژه‌های در دست احداث گلستان از محل صندوق ملی مسکن و پروژه های روبنایی سایت های مسکن بازدید ...

    |

    پس از اتمام عملیات انشعابات آب ، برق و گاز توسط وزارت نیرو ، محوطه سازی ظرف یک ماه آتی تکمیل و متقاضیان امکان اسکان خواهند داشت .

    |

    تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در سال گذشته از حدود ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر ، ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد ...

    |

    پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

    |

    نظرات کاربران