در حال بارگذاری ...
  • رفع مشکلات زیرساختی مسکن مهر در استان خوزستان طی سال جاری

    در سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۰ درصد از مشکلات زیرساختی مسکن مهر در خوزستان مرتفع می‌شود . با توجه به خدماتی که برای مسکن‌های مهر در خوزستان ارائه شده و زیرساخت‌هایی که در حال بهبود هستند ، استقبال از این خانه‌ها در خوزستان بهتر شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : در سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۰ درصد از مشکلات زیرساختی مسکن مهر در خوزستان رفع می‌شود .

    محمدحسین پناهی‌فر ، در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر خوزستان اظهار کرد : مسکن‌های مهر ، یک پتانسیل عظیم برای خانه‌دار شدن مردم بود اما با توجه به شرایط زیرساختی در برخی از شهرها ، استقبال چندانی از آن نشد . این مشکلات زیرساختی با توجه به اقدامات اساسی انجام‌ شده ، تا پایان سال ۱۴۰۰ رفع خواهند شد و می‌تواند پتانسیل بسیاری خوبی برای حل مشکل خانه‌دار شدن باشد .

    معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : در سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۰ درصد از مشکلات زیرساختی مسکن مهر در خوزستان مرتفع می‌شود . با توجه به خدماتی که برای مسکن‌های مهر در خوزستان ارائه شده و زیرساخت‌هایی که در حال بهبود هستند ، استقبال از این خانه‌ها در خوزستان بهتر شده است .

    وی افزود : وقتی مردم می‌بینند که شرکت‌های خدمات‌رسان در سایت‌های مسکن مهر فعال هستند و این خانه‌ها از وضعیت نامناسبی که در گذشته داشتند ، خارج شده‌اند ؛ برای حضور در این خانه‌ها اعلام آمادگی می‌کنند .

    پناهی‌فر خاطرنشان‌کرد : قیمت خانه‌های مسکن مهر در خوزستان ، خارج از تورم جامعه رشد داشته است و این موضوع نیز به بهبود شرایط مسکن مهر کمک کرده است . مسکن مهر می‌تواند در کنار اجرای طرح اقدام ملی مسکن ، گرهی از خانه‌دار شدن مردم باز کند .




    مطالب مرتبط

    تمام تلاش مان این است که با تعامل و همگرایی کلیه مسئولان استانی این تعداد واحد مسکونی تعیین تکلیف شده و طرح مسکن مهر در استان به اتمام برسد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در نشست مشترک مسئولان شهرستان دزفول با مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال، مابقی ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر نیز تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می شود .

    |

    در سال گذشته روزانه ۰.۵ درصد به آمار متقاضیان جمعیت جوانی جمعیت در خوزستان افزوده می‌شد . تاکنون بیش از ۴۷ هزار و ۲۵۰ متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده‌اند .

    |

    در حوزه احداث مسکن بعد از انقلاب اسلامی طرح‌هایی مانند اجاره به شرط تملیک و مسکن مهر اجرا شد که استان خوزستان در حوزه مسکن مهر جزو پربارترین استان‌های کشور بود و تاکنون ۶۲ هزار واحد از آن‌ها تکمیل شده است پس از آن نیز طرح‌هایی مانند قانون جهش تولید مسکن و مسکن ملی و نهضت ملی ...

    |

    نظرات کاربران