در حال بارگذاری ...

اجرایی شدن عملیات احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن استان ایلام در آینده نزدیک

به احتمال زیاد ظرفیت در نظر گرفته شده استان بیش از تعداد اشخاص واجد شرایط خواهد بود ، اما در صورتی که تعداد اشخاص واجد شرایط بیش از ظرفیت در نظر گرفته شده باشد این اداره کل قطعاً پی گیر افزایش تعداد واحدهای احداثی خواهد بود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با حضور در صدا و سیمای مرکز ایلام از آغاز احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در آینده نزدیک خبر داد .

عبدالله بهادری اظهار داشت : در استان ایلام برنامه ریزی برای احداث ۱۰۵۳۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی به انجام رسیده و این در حالی است که ۱۶۵۱۵ تقاضای ثبت نام در سامانه طرح اقدام ملی مسکن استان به ثبت رسیده که این موارد ثبت نام شده در حال پالایش شرایط هستند . پس از بررسی شرایط و پالایش متقاضیان ، اشخاص واجد شرایط برای تشکیل پرونده و واریز مبلغ سهم آوره معرفی می شوند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام افزود : تا کنون ۳۰۰۸ مورد از ثبت نام شدگان طرح اقدام ملی واجد شرایط نهایی شناخته شده و از این تعداد ۱۷۵۲ مورد مبلغ آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کرده اند .

 بهادری به تعداد موارد حائز شرایط اولیه مسکن ملی اشاره کرد و افزود : تا کنون  ۳۵۶۷ مورد از ثبت نام شدگان این طرح نیز شرایط اولیه را دارا هستند که در حال بررسی شرایط نهایی این اشخاص هستیم .

وی میزان زمین اختصاص یافته برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن را در حال حاضر ۱۵ هکتار عنوان کرد و گفت : برنامه ریزی برای احداث ۵۶ پروژه در استان از طریق کارگزاری های مختلف تا کنون به انجام رسیده و در آینده نزدیک مراحل احداث این طرح ها اجرایی می شود .

مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام خاطر نشان کرد : به احتمال زیاد ظرفیت در نظر گرفته شده استان بیش از تعداد اشخاص واجد شرایط خواهد بود ، اما در صورتی که تعداد اشخاص واجد شرایط بیش از ظرفیت در نظر گرفته شده باشد این اداره کل قطعاً پی گیر افزایش تعداد واحدهای احداثی خواهد بود .

بهادری درخصوص بحث خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی با با تأکید بر اینکه خرید ، فروش ، واگذاری و انتقال به غیر مسکن ملی غیرقانونی است ، اظهار داشت : عواقب هرگونه اقدام در این زمینه برعهده شخص خاطی بوده و هیچ گونه وکالتی از مراجع ذیربط به نام خریدار صادر نخواهد شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، یک‌هزار و ۱۲۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری برای ساخت مسکن ویلایی به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در ایلام واگذار شد . ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نشست هم اندیشی جهت تأمین زمین برای خانه دار شدن رزمندگان ، ایثارگران و همچنین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی با فرمانده ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام جهت پیگیری طرح نهضت ملی مسکن استان با ...

|

برای استفاده از قابلیت‌های این سامانه ، ضروری است اشخاص ابتدا در سامانه ملی املاک و اسکان کشور اطلاعات هویتی ، مشخصات املاک تحت مالکیت ، محل اسکان و دیگر موارد را تکمیل و ثبت کنند .

|

برای پنج هزار و ۸۷۴ نفر در قالب اجرای طرح ملی نهضت مسکن پروژه ساختمان‌سازی تعریف شده است . تاکنون برای هشت هزار و ۷۱۶ واحد زمین اختصاص یافته است .

|

نظرات کاربران