در حال بارگذاری ...

انجام بیش از ۸۵۰۰۰ آزمایش فنی و مهندسی در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بوشهر طی سال گذشته

این آزمایشگاه با توانایی و به کارگیری نیروهای متخصص در زمینه اجرای سدها و بندهای بتنی خاص (بتن غلطکی ، بتن CSG و خاک و سیمان و تزریق) با شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان نیز همکاری گسترده‌ای داشته است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر از انجام بیش از ۸۵۰۰۰ آزمایش فنی و مهندسی سال گذشته در این مجموعه خبر داد .

غلامرضا قاسمی با اشاره به حضور موفق این آزمایشگاه در پروژه‌های بزرگ ملی و استانی گفت : آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر در سال گذشته در ۱۹ فاز پالایشگاهی و ۲۶ پتروشیمی در منطقه کنگان و عسلویه ، همچنین حضور در پروژه‌های اسکله سازی و سدسازی در سطح استان حضور چشمگیر و تاثیرگذار داشته است .

قاسمی با اشاره به اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان در سال ۹۹ ارتباط تنگاتنگی با سازمان‌ها ، نهادها و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان داشته است ، بیان کرد : همکاری با شورای حمل و نقل استان ، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ، شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای ، مدیریت طرح‌های صنعتی ایران ، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها در راستای ارتقاء کیفی و افزایش طول عمر مفید پروژه‌‌های عمرانی استان بوشهر در سال گذشته پیگیری شد و امسال نیز ادامه خواهد یافت .

وی با بیان اینکه در بخش فنی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر با بهره‌گیری از توان فنی نیروی انسانی و خریداری امکانات و تجهیزات مناسب ، موفق به راه اندازی ۱۸ آزمایش جدید در سنوات اخیر در استان شده است ، اضافه کرد : این آزمایشگاه با توانایی و به کارگیری نیروهای متخصص در زمینه اجرای سدها و بندهای بتنی خاص (بتن غلطکی ، بتن CSG و خاک و سیمان و تزریق) با شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان نیز همکاری گسترده‌ای داشته است .

قاسمی با اشاره به اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا توانست دروه‌های متنوع آموزشی را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کند ، افزود : این کارگاه‌های آموزشی شامل " آزمایش سه محوری سایکلیک و CPTU "،" تفسیر شیتهای آزمایشگاهی" و آموزش سامانه‌ " مدیریت رو سازی راه " برای کارشناسان آزمایشگاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان است که به صورت آنلاین برگزار شده است .

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر با بیان اینکه این آزمایشگاه موفق به اخذ گواهینامه‌ها و استانداردهای بین‌المللی و داخلی شده است ؛ گفت : از آنجایی که اخذ و تمدید گواهینامه‌های معتبرملی و بین المللی ، در فرآیند مناقصات و عقد قراردادها ، تاثیر بسزایی دارد ، در این راستا آزمایشگاه استان بوشهر موفق به اخذ گواهینامه‌های ISO ۱۷۰۲۵ ، انجمن بتن ایران و آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد استان بوشهر شده است .




مطالب مرتبط

با توجه به اهمیت پروژه و لزوم تسریع در عملیات احداث پروژه ۵ هزار و ۵۰۰ واحدی رباط‌کریم ، این آزمایشگاه برای نخستین‌بار در پروژه‌های عمرانی با استقرار همزمان ۱۶ دستگاه حفاری همزمان کار حفر گمانه‌های ماشینی و دستی را به‌طور شبانه‌روزی در راه تحقق وعده ساخت مسکن توسط دولت ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با ثبت ۸ هزار آزمایش فنی و تخصص کنترل کیفیت ، پروژه ۵۸۴ واحدی ثمین نهضت ملی مسکن استان زنجان با حضور وزیر راه و شهرسازی به ...

|

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران با استقرار ۱۶ اکیپ تحقیقاتی در پروژه ، همزمان از ظرفیت‌های آزمایشگاه استان تهران ، اداره کل کاوش‌های صحرایی و همچنین آزمایشگاه ستاد برای ارائه خدمات آزمایشگاهی شامل نمونه‌گیری در جا ، مطالعات مربوط به خاک و ژئوتکنیک ، آزمایش‌های اس ...

|

هم‌اکنون در استان تهران ، شرکت آزمایشگاه در بیشتر پروژه‌های مربوط به شهرهای جدید حضور مستقیم دارد و همکاری خوبی را با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران داریم .

|

نظرات کاربران