در حال بارگذاری ...
  • آغاز فرایند برگزاری انتخابات اعضای هیأت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی و کاردانی ساختمان در سراسر کشور

    مطابق برنامه زمانبدی ابلاغی ، اقدامات اولیه در خصوص برگزاری انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان ها از تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و زمان پیش‌بینی شده برای روز برگزاری انتخابات، از ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ تا ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ به مدت یک هفته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت مسکن و ساختمان ، نظام‌نامه انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها به همراه برنامه زمانبندی انتخابات را برای اجرا به مدیران کل راه و شهرسازی کلیه استان‌های کشور ابلاغ کرد .

    در این ابلاغیه آمده است به پیوست نظام نامه انتخابات اعضای هیأت مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان به همراه برنامه زمانبندی انتخابات برای آگاهی و اجرای مفاد آن در چهارچوب قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آئین‌نامه‌های مربوط ابلاغ می‌شود .

    طبق ابلاغیه مذکور ، برنامه زمانبندی و نظامنامه انتخابات بازرسان و اعضای هیأت مدیره سازمان‌های نظام کاردانی ساختمان استان نیز متعاقباً ابلاغ خواهد شد .

    مطابق برنامه زمانبدی ابلاغی ، اقدامات اولیه در خصوص برگزاری انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان ها از تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و زمان پیش‌بینی شده برای روز برگزاری انتخابات، از ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ تا ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ به مدت یک هفته است .

    در نظام‌نامه مذکور ، شیوه‌نامه مصوب تبلیغات انتخابات هیأت مدیره نیز درج و طی آن مصادیق تخلفات تبلیغات انتخابات تعیین و اعلام شده است.




    مطالب مرتبط

    ایجاد شهرهای ساحلی در راستای تحقق اقتصاد دریاپایه ، پروژه‌ای بین نسلی است و منافع تحقق آن بر زندگی نسل بعدی تأثیر می‌گذارد . ایجاد شهرهای ساحلی در مکران نقطه عطف تمدنی برای ایران اسلامی است و سبب خیر بلند کشور به‌سمت توسعه خواهد شد .

    |

    مطالعات انجام شده نشان‌می‌دهد به‌ازای هر ۶۹.۷ مترمربع مسکن که ساخته می‌شود ، یک شغل در کشور ایجاد می‌شود . علاوه بر این ، حدود ۴۰ درصد انرژی کشور هم در حوزه ساختمان و مسکن مصرف می‌شود و این موضوع با توجه به هدف‌گذاری انجام شده تمرکز سرمایه‌گذاری در این بخش را هم مضاعف ...

    |

    ساختمان‌ها به ویژه چند طبقه‌ها باید ادواری بررسی شوند و مالکان برای حفظ امنیت ساختمان‌های خود می‌توانند از ظرفیت این مهندسان استفاده کنند .

    |

    ارایه این وام به بخش حمل و نقل یک فرصت عالی برای سرمایه در گردش بخش خصوصی محسوب می‌شود . مدت زمان این قرارداد ۳ ساله است و بانک مسکن باید بتواند در مدت سه سال اصل و سود حاصل از توافق را به صندوق توسعه ملی بازگرداند . همچنین ، بانک مسکن از طریق ارایه تسهیلات به بخش خصوصی می‌تواند ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن به ضرورت ...

    |

    نظرات کاربران