در حال بارگذاری ...
  • واگذاری زمین به بنیاد مسکن برای ساخت ۸۱ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی

    نکته حائز اهمیت در این فاز برای ما این بوده که زمین را متناسب با برنامه تامین کنیم . با تمهیداتی که در نظر گرفته شده است ، واگذاری زمین برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی پیش بینی شده و برای واگذاری آماده می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی از واگذاری زمین ۸۱ هزار واحد مسکونی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای احداث مسکن ملی خبر داد .

    محمد اسلامی با اشاره به اینکه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکن برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طرح اقدامی ملی تولید و عرضه مسکن پیش‌بینی شده است ، بیان داشت : تاکنون زمین ۸۱ هزار واحد مسکونی در اختیار این بنیاد قرار گرفته است .

    وی با اشاره به میزان متقاضیان تحت پوشش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : متقاضیانی که واجد شرایط بودند ، ثبت‌نام کردند و پول به حساب ریختند ، حدود ۵۶ هزار نفر هستند . در فرآیند تعیین تکلیف و تحویل پروژه به مردم ، نیازمند آن هستیم که مردم آورده خود را به ۴۰ میلیون تومان برسانند که بتوانند به پروژه‌ها متصل شوند و کار در یک روال طبیعی قرار بگیرد .

    اسلامی ادامه داد : نکته حائز اهمیت در این فاز برای ما این بوده که زمین را متناسب با برنامه تامین کنیم . با تمهیداتی که در نظر گرفته شده است ، واگذاری زمین برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی پیش بینی شده و برای واگذاری آماده می‌شود .

    وزیر راه و شهرسازی درباره پروژه‌هایی که اقدامات اجرایی آن آغاز شده است ، گفت : تعداد واحد مسکونی که اکنون بنیاد مسکن احداث آن‌ها را آغاز کرده است ، یعنی ۵۶ هزار واحد ، متناسب با آورده مردم است . در بعضی از شهرها کسانی که طرف قرارداشان بنیاد مسکن است ، قسط دوم را نیز واریز کرده اند و در بعضی از شهرها هنوز آورده اول خود را نیز تکمیل نکرده‌اند . ما امیدوار هستیم که مردم تامین آورده خود را تسریع کنند که پروژه با سرعت مطلوب پیش برود .




    مطالب مرتبط

    سهم استان خوزستان در طرح نهضت ملی مسکن ، حدود ۱۰۰ هزار واحد بوده که بخشی از آنها در قالب بافت‌های فرسوده و طرح جوانی جمعیت اجرا می‌شود .

    |

    تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی اقدامی تاریخی و بزرگ برای مردم و  کشور است و استان‌ها نیز باید نسبت به اتصال متقاضیان به اراضی روستایی اهتمام داشته باشند.

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت : استان تهران شامل ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت : از مجموع ۳۳۲ هزار واحد مسکن روستایی استان ، ۸۵ درصد از این واحدها ...

    |

    نظرات کاربران