در حال بارگذاری ...
  • تامین اعتبار لازم برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر استان خوزستان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان خوزستان از تامین اعتبار مورد نیاز برای اتمام مساکن مهر استان خبر داد و گفت : تقریبا تمام پیشنهادات اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان برای رفع مشکلات موجود در پروژه های مسکن مهر تعیین تکلیف شد .

    احمد اصغری مهرآبادی با اشاره به جلسه مشترک در استانداری خوستان و تصمیمات اتخاذ شده در حوزه زمین و مسکن افزود : در این نشست مقرر شد زمین های بندر امام که دارای مقیاس وسیعی هستند با قیمت منطقه ای به متقاضیان واگذار شود .

    وی همچنین از ایجاد راهکار کارشناسی برای حل اختلاف بر سر زمین‌های شهرستان لالی خبر داد و اعلام کرد : در مورد زمین های این شهرستان مشکلی که بین وزارت نفت و مردم بود را بررسی کردیم و به زودی تصمیمات هیات کارشناسی در این خصوص را اعلام خواهیم کرد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد : روند ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های اقدام ملی مسکن تسریع شده است . همچنین در مورد پروژه‌های اقدام ملی استان هم مشکل خاصی نداریم و اعتبارات لازم برای ساخت این واحدها تامین شده و روند پیشرفت پروژه‌ها در جریان است .

    گفتنی است سفر مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به استان خوزستان و بازدید از پروژه‌های مسکن مهر و اقدام ملی اهواز و مسکن مهر آبادان با همراهی ارسلان مالکی و فردین شاکری اعضای هیات مدیره این سازمان ، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ، گروسی مدیرعامل منطقه آزاد اروند ، رضایی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستان صورت گرفت .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از تکمیل واحدهای نیمه کاره‌ واحدهای مسکن مهر در استان‌ها با استفاده از منابع صندوق ملی ...

    |

    اکنون جمعیت شهر جدید مهستان به مرز ۲۰۰ هزار نفر رسیده و انتظار می‌رود ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای استقرار نمایندگی‌های خود در این شهر اقدام کنند .

    |

    امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت ، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم .

    |

    بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد سایر دستگاه‌ها شده است که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است .

    |

    نظرات کاربران