در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف بیش از ۳۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان رودبارجنوب

    شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری ضمن اطلاع به ادارات راه و شهرسازی شهرستان مربوطه ، با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اراضی اعلام کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی جنوب کرمان از رفع تصرف بیش از ۳۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان رودبارجنوب خبر داد.

    حسین کمالی اظهار داشت : بیش از۳۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرستان رودبارجنوب با همکاری دادگستری این شهرستان رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد . این اراضی در پلاک ۲۸ فرعی از ۱۹۰ اصلی بخش ۴۶ کرمان واقع شده است .

    فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت : تاکنون این یگان با همکاری دستگاه قضایی در شهرستان‌های جنوب کرمان برخوردی قاطع و جدی با متصرفان داشته است و به سودجویان و زمین خواران اجازه تصرف اراضی ملی را نخواهیم داد .

    لازم به ذکراست شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری ضمن اطلاع به ادارات راه و شهرسازی شهرستان مربوطه ، با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اراضی اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی ، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان رصد می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع مورد بررسی و پیگرد قضائی قرار می‌گیرد .

    |

    شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهرهای تابعه ؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلام کنند ، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند .

    |

    ارزش ریالی این آزادسازی‌ها ۱۵ همت بوده است که امیدواریم با هوشیاری یگان حفاظت از اراضی و واحد حقوقی این موفقیت‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز مستمر و مداوم باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : در روزهای اخیر یک قطعه زمین دولتی به مساحت ۴۴۸ متر مربع ...

    |

    نظرات کاربران