در حال بارگذاری ...
  • تأمین زمین برای احداث شهرک آموزش های مهارتی در استان چهارمحال و بختیاری

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از آمادگی این اداره کل برای همکاری در راه اندازی شهرک آموزش های مهارتی در استان خبر داد .

    حسینعلی مقصودی در دیدار با فرانک کبیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت : در راستای ارتقای توسعه مهارتی استان و در صورت آماده شدن اعتبار مصوب ، طرح مورد نظر و متراژ مورد نیاز ، راه و شهرسازی بر اساس قوانین موجود در تأمین زمین این شهرک مشارکت خواهد کرد .

    وی با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان ، افزود : با تأیید ثبت نام و واریز وجه ۴ هزار و ۵۸ نفر متقاضی ، احداث واحدهای این طرح در نقاط مختلف استان آغاز شده است .

    مقصودی همچنین به اتعقاد تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی با تعدادی از ورارتخانه ها در خصوص معرفی زمین های مازاد اشاره کرد و گفت : راه و شهرسازی نیز تغییر کاربری زمین های مورد نظر را پیگیری و ساخت واحدها در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای همکاران خود مجموعه ها انجام خواهد شد .

    مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری هم در این دیدار راه اندازی شهرک آموزش های مهارتی استان را در راستای افزایش سرانه فضاهای آموزش فنی ، حرفه ای و مهارتی ضروری خواند و از دستگاه های اجرایی استان و به خصوص راه و شهرسازی درخواست کرد ؛ برای احداث و راه اندازی این مجموعه همراهی کنند .

    فرانک کبیری در ادامه از تلاش مجموعه فنی و حرفه ای استان در فعال کردن تعاونی مسکن کارکنان خبر داد و خواستار کمک راه و شهرسازی در اختصاص زمین برای واگذاری به همکاران دارای شرایط شد .

    وی افزود : در حال حاضر کارشناسان این مجموعه در حال بررسی شرایط و ثبت نام از متقاضیان هستند و پس از تکمیل مدارک ، اسامی جهت استعلام شرایط متقاضیان به اداره کل راه و شهرسازی ارائه خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    تاکنون برای ۳۰ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن تامین زمین انجام شده است که در برخی از شهرها اراضی بیش از میزان درخواست تامین شده و در برخی از شهرها نیز مشکلات تامین زمین وجود دارد . شهرکرد یکی از شهرهایی است که در تامین زمین آن برای متقاضیان مشکلاتی وجود دارد .

    |

    نظرات کاربران