در حال بارگذاری ...
  • عملیاتی شدن طرح اقدام ملی مسکن استان ایلام در آینده نزدیک

    تا کنون ۱۸۳۰۰۰ متر مربع زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن اختصاص یافته است و در حال حاضر ۱۷۵۲ نفراز متقاضیان این طرح در استان ایلام نسبت به واریز آورده ۴۰ میلیون تومانی اقدام کرده اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در جلسه شورای تأمین مسکن استان که به ریاست نوذری استاندار ایلام برگزار شد از آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکن ملی در آینده نزدیک خبر داد .

    جلسه شورای تأمین مسکن استان ایلام به ریاست نوذری استاندار ، معاون امور هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فرمانداران و شهرداران استان و سایر مدیران کل و مسئولان عضو شورای تأمین مسکن استان در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد .

    در این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان دبیر جلسه گفت : تا کنون ۱۸۳۰۰۰ متر مربع زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن اختصاص یافته است و در حال حاضر ۱۷۵۲ نفراز متقاضیان این طرح در استان ایلام نسبت به واریز آورده ۴۰ میلیون تومانی اقدام کرده اند .

    وی با اشاره به ثبت درخواست ۱۶۵۱۵ مورد در طرح اقدام ملی مسکن گفت : این تعداد در حال پالایش هستند و به تناسب واجد شرایط بودن و تأیید نهایی شدن این اشخاص برای آنها افتتاح حساب صورت خواهد گرفت تا مبلغ آورده خود را واریز کنند .

    عبدالله بهادری ملاک تخصیص زمین و اجرای پروژه ها را بر مبنای تأیید نهایی افراد و واریز سهم آورده از طرف آنان عنوان کرد و افزود : با پی گیری های مختلف و همراهی دستگاه های مربوطه به زودی عملیات اجرایی احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در استان توسط کارگزاری های مختلف از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و سایر کارگزاری ها اجرایی و تلاش خواهد شد در کمترین زمان ممکن این واحدها احداث و به بهره برداری برسند .

    استاندار ایلام در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری های راه و شهرسازی استان و همراهی سایر دستگاه های مربوطه در اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت : تا مرحله اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن مسائل و مشکلات زیادی وجود داشته است از تهیه و آماده سازی زمین گرفته تا انعقاد قرارداد و سایر ضوابط اجرایی و ... که خوشبختانه هم اکنون در آستانه عملیاتی شدن طرح در راستای خانه دار شدن اقشار متوسط جامعه هستیم و با پی گیری های مستمر از سوی مسئولان استان انتظار داریم شاهد اجرای حجم قابل توجهی از این طرح در مراحل نهایی تا پایان دولت باشیم .




    مطالب مرتبط

    ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های خدماتی در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان از محل منابع صندوق ملی مسکن در قالب یک سوم سهم وزارت راه و شهرسازی به شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان پرداخت می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، یک‌هزار و ۱۲۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری برای ساخت مسکن ویلایی به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در ایلام واگذار شد . ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : برنامه ۲ساله بازآفرینی شهری برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نشست هم اندیشی جهت تأمین زمین برای خانه دار شدن رزمندگان ، ایثارگران و همچنین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی با فرمانده ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام جهت پیگیری طرح نهضت ملی مسکن استان با ...

    |

    نظرات کاربران