در حال بارگذاری ...
  • انتخاب مشاور مناقصه تهیه طرح بازنگری طرح توسعه و عمران و حوزه نفوذ شهر پاکدشت

    فرآیند خرید خدمات مشاوره پروژه مذکور به روش QBS با انجام ارزیابی های کیفی و فنی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت صورت پذیرفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری جلسه هیات انتخاب مشاور مناقصه تهیه طرح بازنگری طرح توسعه و عمران و حوزه نفوذ شهر پاکدشت خبر داد .

    محمدعلی فریادرس گفت : جلسه هیات انتخاب مشاور مناقصه تهیه طرح بازنگری طرح توسعه و عمران و حوزه نفوذ شهر پاکدشت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل ، ذیحساب ، رئیس اداره پیمان و رسیدگی و نماینده اداره حراست برگزار و شرکت مشاور دارای بالاترین امتیاز RFP به عنوان مشاور منتخب برگزیده شد .

    وی افزود : فرآیند خرید خدمات مشاوره پروژه مذکور به روش QBS با انجام ارزیابی های کیفی و فنی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت صورت پذیرفت .




    مطالب مرتبط

    ساخت پروژه مسکن ویژه تهرانسر شامل ده بلوک ۲۲۹ واحدی از سال ۱۳۹۰ آغاز و تا سال ۱۳۹۶ به پایان رسید و از سال ۱۳۹۷ مراحل اخذ پایان کار توسط همکارانم در معاونت های املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان آغاز شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از بررسی وضعیت پروژه‌های مسکن ملی شهرهای اسلامشهر ، رباط کریم ، ...

    |

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    |

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    نظرات کاربران