در حال بارگذاری ...
  • اختصاص پروژه برای بیش از ۹۶ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شهر زنجان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از اختصاص پروژه برای بیش از ۹۶ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شهر زنجان در جلسه قرعه کشی مرحله سوم از فاز دوم ثبت نام این طرح خبر داد .

    مسعود بیات منش در جلسه قرعه کشی مرحله سوم از فاز دوم ثبت نام پروژه های طرح اقدام ملی مسکن شهر زنجان ، ضمن ارایه گزارش از آخرین وضعیت ثبت نام کنندگان این طرح اعلام داشت : با انجام این قرعه کشی بیش از ۹۶ درصد از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهر زنجان تعیین تکلیف شده و پروژه های خود را شناختند .

    در این جلسه که با حضور نمایندگان دادستان زنجان ، اداره کل بازرسی استان ، دفتر فنی و امور عمرانی استانداری زنجان و دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان برگزار شد قرعه کشی برای تخصیص پروژه  ۲۵۷۶ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن انجام شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان کل ثبت نام کنندگان استان را ۲۸ هزار و ۶۹۱ نفر عنوان کرد که ۲۳ هزار و ۹۲۱ نفر از این متقاضیان برای شهر زنجان ، ۱۰۴۱ نفر برای شهر ابهر و ۳۷۲۹ نفر برای دیگر شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر استان که تعداد متقاضیان تایید نهایی شده در شهر زنجان بالغ بر ۱۳۰۴۹ نفر است .

    خاطرنشان می‌شود این قرعه کشی برای اختصاص واحد در بین ۴ پروژه ۷۰ هکتاری شمال الهیه و کوی فرهنگ ، ۲۵ هکتاری کوی فرهنگ ، پروژه کوی ثمین ۲ و پروژه m۵ از سایت کوی زنگان انجام شد .




    مطالب مرتبط

    واحدهای مسکونی نیروهای مسلح ، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود و در سایر شهرستانهای استان نیز برنامه ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می گیرد .

    |

    مداخله دولت در بخش بازآفرینی شهری باید به حداقل برسد و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد ، نهادهای غیر دولتی ، بخش خصوصی و خیرین در این خصوص استفاده شود .

    |

    از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان در دو سال اول دولت سیزدهم تخصیص پروژه شده‌ است و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تامین زمین و تخصیص پروژه است .

    |

    سرانه خدمات شهری در محلات هدف بازآفرینی باید در استان مورد توجه قرار گیرد و این سرانه‌ها توسط مجموعه اداره معماری بافت‌های واجد ارزش و طرح‌های بازآفرینی به جد دنبال می شود .

    |

    تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در سایت غرب ، شرق و کوی ثمین زنجان در سفر رئیس جمهور در فاز تحویل قرار گرفت و این واگذاری ها در استان تا پایان سال همچنان به صورت تدریجی ادامه دارد .

    |

    نظرات کاربران