در حال بارگذاری ...
  • پرداخت بیش از ۵۸ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به اجرای طرح مسکن محرومان گلستان

    پی‌کنی ۲ هزار و ۹۹۳ واحد ، اجرای فوندانسیون ۲ هزار و ۹۹۱ واحد ، اجرای ستون ۲ هزار و ۹۲۲ واحد ، اجرای سقف ۲ هزار و ۹۰۹ واحد و دیوارچینی ۲ هزار و ۷۵۶ واحد به اتمام رسیده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ضمن اعلام روند احداث واحدهای مسکن محرومان استان از پرداخت بیش از ۵۸ میلیاردتومان تسهیلات بلاعوض به اجرای طرح خبر داد .

    سیدمحمد حسینی روند احداث ۳ هزار واحدمسکن محرومان استان را اعلام کرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت : پرونده ۳ هزار واحد مسکن محرومان استان گلستان تشکیل و ۳ هزار واجد شرایط برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند و بانک‌ها نیز با تمامی واجدان شرایط برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کردند .

    حسینی افزود : پی‌کنی ۲ هزار و ۹۹۳ واحد ، اجرای فوندانسیون ۲ هزار و ۹۹۱ واحد ، اجرای ستون ۲ هزار و ۹۲۲ واحد ، اجرای سقف ۲ هزار و ۹۰۹ واحد و دیوارچینی ۲ هزار و ۷۵۶ واحد به اتمام رسیده است .

    وی جمع بلاعوض پرداختی را ۵۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان برشمرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه بررسی ساخت مسکن محرومان استان به ریاست اسدالله عباسی استاندار گیلان و با حضور محمدرضا فلاحتگر سرپرست اداره کل راه و ...

    |

    در قالب مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن ، امسال واگذاری ۵۰۰ هزار قطعه زمین به روستاییان متقاضی مسکن را هدف‌گذاری کرده‌ایم و سال بعد نیز همین تعداد زمین برای ساخت مسکن نهضت ملی در روستاها واگذار خواهیم کرد .

    |

    تا پایان ۱۴۰۲ به میزان ۵۰۰ هزار قطعه زمین روستایی تملک و در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد . تا به امروز ۲۳۰ هزار قطعه زمین ، تملک و عملیات اجرایی آن در استان‌های مختلف آغاز شده است .

    |

    نظرات کاربران