در حال بارگذاری ...
  • بهره‌برداری از یکهزار و ۱۹۵ واحد مسکن محرومان در استان خراسان‌جنوبی

    اجرای فوندانسیون ۵ هزار و ۱۲۴ واحد ، اجرای اسکلت ۴ هزار و ۲۱ واحد ، اجرای سقف ۳ هزار و ۴۳۱ واحد ، سفت‌کاری ۲ هزار و ۴۷۸ واحد انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی با اعلام این مطلب که اعتبار تخصیص یافته برای اجرای مسکن محرومان خراسان‌جنوبی ۹۶۰ میلیارد تومان است از بهره‌برداری یکهزار و ۱۹۵ واحد مسکن محرومان استان ، خبر داد .

    علی‌اصغر آسمانی‌مقدم گزارشی از عملکرد آن بنیاد را در احداث ۶ هزار واحد مسکن محرومان استان اعلام کرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه سهمیه استان در احداث مسکن محرومان ۶ هزار واحد است ، گفت : پرونده تمامی واحدها تشکیل شده و تمامی واجدان شرایط که ۶ هزار نفر هستند برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند . بانک‌های عامل طبق تازه‌ترین آمار با ۵ هزار و ۹۹۰ واحد قرارداد منعقد کردند .

    وی روند احداث مسکن محرومان استان را بدین شرح توضیح داد : اجرای فوندانسیون ۵ هزار و ۱۲۴ واحد ، اجرای اسکلت ۴ هزار و ۲۱ واحد ، اجرای سقف ۳ هزار و ۴۳۱ واحد ، سفت‌کاری ۲ هزار و ۴۷۸ واحد انجام شده است . هم اکنون یکهزار و ۱۹۵ واحد مسکن محرومان استان آماده بهره‌برداری است .

    مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی همچنین اعتبار اجرای مسکن محرومان استان را ۹۶۰ میلیاردتومان برشمرد .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه بررسی ساخت مسکن محرومان استان به ریاست اسدالله عباسی استاندار گیلان و با حضور محمدرضا فلاحتگر سرپرست اداره کل راه و ...

    |

    نظرات کاربران