در حال بارگذاری ...
  • اجرای عملیات فونداسیون در تمامی سایت‌های اقدام ملی استان تهران طی خرداد ماه سال جاری

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در بازدید یک روزه از غرب استان و پروژه ایرانی–اسلامی ساختمان فرهنگی – هنری ملارد پیشرفت فیزیکی پروژه را صددرصدی اعلام و شروع اجرای فونداسیون در پروژه های اقدام ملی مسکن را اعلام کرد .

    خلیل محبت خواه گفت : در ابتدای سفر از پروژه فرهنگی - هنری ملارد که در دورترین و محروم‌ترین شهرستان استان قرار دارد و از پیشرفت ۱۰۰ درصدی برخوردار بوده و به مرحله نهایی تکمیل رسیده، بازدید شد و مراحل نهایی کار مورد رصد قرار گرفت .

    وی در ادامه گفت : سرانه فرهنگی - هنری در ملارد به شدت پایین است و علی رغم تمامی تلاش‌ها و فعال بودن پروژه در نوروز امسال نیاز است تا با پیگیری و همراهی جدی فرمانداری شهرستان این پروژه به زودی به بهره‌برداری برسد و مردم شهرستان از مواهب آن برخوردار شوند و مقرر شد عملیات آسفالت توسط شهرداری مربوطه انجام شود و هم چنین اداره ارشاد اسلامی تجهیزات سالن را تکمیل کند ، در جلسه فرمانداری ملارد با بررسی موارد مقرر شد با هدف کاهش مشکلات ساکنین پروژه مسکن مهر صفادشت در شهرستان ملارد تصمیماتی در خصوص پیگیری جلسات با سازمان ملی زمین و مسکن اتخاذ و نهایی شود .

    محبت خواه افزود : در فرمانداری شهرستان بهارستان مذاکرات خوبی در خصوص تامین مجوز آب پروژه‌های اقدام ملی ، نحوه انتقال خط لوله فاضلاب و ادامه کمربندی اسلامشهر-رباط کریم به عمل آمد که امیدواریم با پیگیری در سطح ملی شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان پرتراکم و پرجمعیت بهارستان باشیم .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه سفر یک روزه خود از غرب استان به سه پروژه اقدام ملی تولید مسکن در شهرستان‌های شهریار ، رباط کریم و اسلامشهر سرکشی کرد و با انبوه سازان ، مشاوران و مسئولان شهرستانی مذاکراتی در راستای افزایش سرعت پروژه‌ها داشت که افق خوبی ترسیم شود . سرعت عملیات اجرایی اقدام ملی تولید مسکن در مجموع خوب بوده و اجرای فونداسیون در تمام سایت‌های اقدام ملی در شهرستان‌های استان تهران در خردادماه حتمی است و این سرعت افزایش تا پایان خرداد ماه با قدرت ادامه خواهد داشت به گونه‌ای که  در اواخر خرداد مجدد از نزدیک میزان پیشرفت را رصد خواهم کرد و روسای شهرستان‌ها نیز مکلف هستند روزانه پیشرفت پروژه‌ها را دنبال و مسائل و موضوعات را در شهرستان‌ها حل و فصل کنند .

    محبت خواه در ادامه بازدید خود به سراغ پروژه فرهنگی هنری نسیم شهر رفت و گفت : ۵۰ نفر کارگر و مهندس فعال در تمام جبهه‌های کاری این پروژه مشغول فعالیت هستند که این پروژه نیز در هفته دولت سال جاری به مرحله افتتاح خواهد رسید .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان سفر یک روزه خود از پروژه تهرانسر بازدید و اعلام کرد : اگر چه در مجموع سرعت پیشرفت خوب است اما انبوه‌ساز یکی از پروژه‌ها دچار عقب‌ماندگی زمانی شده که اخطار لازم داده شد و مقرر شد با توجه به مساعد شدن هوا در فصل بهار و تابستان  شیفت عصر و شب مجدد در تهرانسر فعال شود.




    مطالب مرتبط

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    |

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : مشاوران املاک تا پایان روز جاری فرصت دارند مجوزهای کاغذی خود را به الکترونیک (شناسه ...

    |

    در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۶۵۰ فقره پروانه ساختمانی صادر شده و حال اینکه این تعداد در سال ۱۴۰۲ به عدد ۲۵۹۵۱ پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده افزایش پیدا کرده و رشد چهل درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱ نشان‌ می‌دهد .

    |

    نظرات کاربران