در حال بارگذاری ...
  • اختصاص ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به اجرای مسکن محرومان همدان

    پی‌کنی ۲ هزار و ۶۶۷ واحد، فوندانسیون ۲ هزار و ۶۳۱ واحد ، اسکلت ۲ هزار و ۵۱۲ واحد ، سقف ۲ هزار و ۴۴۷ واحد ، نازک‌کاری یک‌هزار و ۸۶۴ واحد انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن همدان ضمن اعلام روند تکمیل احداث مسکن محرومان استان از تخصیص ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض و پرداخت بیش از ۴۸ میلیارد به واجدان شرایط خبر داد .

    حسن ظفری مجموعه فعالیت‌های انجام شده توسط آن بنیاد را در احداث مسکن محرومان استان اعلام کرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن همدان با بیان این مطلب که سهمیه استان برای احداث مسکن محرومان ۳ هزار واحد است ، گفت : طبق تازه‌ترین آمار ، ۳ هزار و ۳۴۰ پرونده تاکنون تشکیل شده و پروانه ساختمانی ۲ هزار و ۹۸۲ واحد نیز صادر شده است . بنیاد ۲ هزار و ۹۴۳ نفر را برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی کرده که بانک‌های عامل تاکنون با ۲ هزار و ۷۶۴ واحد برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کردند .

    وی روند احداث مسکن محرومان استان را بدین شرح توضیح داد : پی‌کنی ۲ هزار و ۶۶۷ واحد، فوندانسیون ۲ هزار و ۶۳۱ واحد ، اسکلت ۲ هزار و ۵۱۲ واحد ، سقف ۲ هزار و ۴۴۷ واحد ، نازک‌کاری یک‌هزار و ۸۶۴ واحد انجام شده است .

    مدیرکل بنیاد مسکن همدان مجموع بلاعوض تخصیصی را برای اجرای مسکن محرومان استان ۹۰ میلیاردتومان برشمرد و از پرداخت ۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از بلاعوض تخصیص یافته به واجدان شرایط این طرح خبر داد .




    مطالب مرتبط

             

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حامد حاجی گفت : به کمک مردم و انجمن خیرین مسکن ساز موفق شدیم که مسکن احداث کنیم . به همین دلیل خیرین مسکن ساز با مراجعه خود به ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص واحد‌های دارای مشکل مسکن مهر در شهر‌های مانند صفادشت که توسط ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    نظرات کاربران