در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام مجدد آزمون نظام مهندسی ساختمان استان تهران طی هفته آینده

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی استان تهران از ثبت نام مجدد در آزمون نظام مهندسی ساختمان طی هفته آینده خبر داد .

    محمد عبدالملکی رئیس اداره نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از ثبت نام مجدد در آزمون نظام مهندسی ساختمان طی هفته آینده خبر داد و گفت : داوطلب هایی که به هر دلیل امکان ثبت نام در آزمون اردیبهشت ۱۴۰۰ را نداشته اند می توانند صرفا در روز دوشنبه ۱۷ خرداد نسبت به نام نویسی برای آزمون مردادماه اقدام نمایند .

    وی افزود : همچنین ثبت نام از داوطلبان ورود به حرفه کاردانی برای آزمون مردادماه نیز می توانند از روز دوشنبه ۱۷ خرداد به مدت چهار روز نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند .




    مطالب مرتبط

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : مشاوران املاک تا پایان روز جاری فرصت دارند مجوزهای کاغذی خود را به الکترونیک (شناسه ...

    |

    در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۶۵۰ فقره پروانه ساختمانی صادر شده و حال اینکه این تعداد در سال ۱۴۰۲ به عدد ۲۵۹۵۱ پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده افزایش پیدا کرده و رشد چهل درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱ نشان‌ می‌دهد .

    |

    ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

    |

    نظرات کاربران