در حال بارگذاری ...
  • تکمیل یک هزار و ۱۲۷ واحد مسکونی اقشار کم‌درآمد در استان اردبیل

    پی‌کنی ۲ هزار و ۵۹۴ واحد، اجرای فوندانسیون ۲ هزار و ۴۵۷ واحد ، اجرای اسکلت و دیوار یک هزار و ۹۸۷ واحد ، اجرای سقف یک هزار و ۵۹۶ واحد ، اجرای گچ و خاک یک هزار و ۴۳۶ واحد، پایان‌کار و نازک‌کاری یک هزار و ۱۲۷ واحد به اتمام رسیده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل با اعلام این مطلب که سهمیه استان در احداث مسکن اقشار کم‌درآمد ۳ هزار واحد است از اتمام یک هزار و ۱۲۷ واحد مسکونی ، خبر داد .

    فرهاد سبحانی روند احداث و تکمیل ۳ هزار واحد مسکن محرومان استان را اعلام کرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل با یادآوری این مطلب که سهمیه استان برای احداث مسکن محرومان ۳ هزار واحد است از تشکیل پرونده ۴ هزار و ۴۳۹ سرپرست خانوار که واجد شرایط دریافت مسکن محرومان هستند خبر داد و گفت : از سوی بنیاد مسکن ۳ هزار و ۱۶ واحد به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شدند که بانک‌های عامل تاکنون با ۲ هزار و ۷۶۳ واحد عقد قرارداد کردند .

    سبحانی ادامه داد : پی‌کنی ۲ هزار و ۵۹۴ واحد ، اجرای فوندانسیون ۲ هزار و ۴۵۷ واحد ، اجرای اسکلت و دیوار یک هزار و ۹۸۷ واحد ، اجرای سقف یک هزار و ۵۹۶ واحد ، اجرای گچ و خاک یک هزار و ۴۳۶ واحد، پایان‌کار و نازک‌کاری یک هزار و ۱۲۷ واحد به اتمام رسیده است .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر در استان اردبیل پنج هزار و ۸۰۰ واحد تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی افتتاح شده و در صورت تأمین اعتبار ، نسبت به گسترش این واحدهای مسکونی اقدام خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه بررسی ساخت مسکن محرومان استان به ریاست اسدالله عباسی استاندار گیلان و با حضور محمدرضا فلاحتگر سرپرست اداره کل راه و ...

    |

    نظرات کاربران