در حال بارگذاری ...
  • تکمیل حدود ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان در استان سیستان و بلوچستان

    تعداد مالکان معرفی شده به بانک‌های عامل برای عقد قرارداد ۱۱ هزار و ۲۲۵ نفر است که از این مقدار ، بانک‌های عامل با ۱۱ هزار نفر عقد قرارداد کردند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن سیستان‌وبلوچستان با اعلام این مطلب که تسهیلات بانکی به ۱۱ هزار خانوار کم‌درآمد استان ارایه شده است از تکمیل حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی خبر داد .

    سیدخلیل منبتی روند احداث مسکن محرومان استان را اعلام کرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان با یادآوری این مطلب که سهم استان برای احداث مسکن محرومان و اقشار کم‌درآمد ۱۱ هزار واحد است ، گفت : تعداد مالکان معرفی شده به بانک‌های عامل برای عقد قرارداد ۱۱ هزار و ۲۲۵ نفر است که از این مقدار ، بانک‌های عامل با ۱۱ هزار نفر عقد قرارداد کردند .

    منبتی ادامه داد : پی‌کنی ۱۰ هزار و ۹۷۵ واحد ، اجرای فوندانسیون ۱۰ هزار و ۷۹۴ واحد ، اجرای اسکلت و سیستم سازه‌ای ۱۰ هزار و ۱۲۶ واحد ، اجرای سقف ۹ هزار و ۴۱۴ واحد و در و پنجره ۹ هزار و ۳۸۱ واحد به اتمام رسید .




    مطالب مرتبط

             

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حامد حاجی گفت : به کمک مردم و انجمن خیرین مسکن ساز موفق شدیم که مسکن احداث کنیم . به همین دلیل خیرین مسکن ساز با مراجعه خود به ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص واحد‌های دارای مشکل مسکن مهر در شهر‌های مانند صفادشت که توسط ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    نظرات کاربران