در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر تکمیل هر چه سریع تر واحدهای مسکونی مهر دماوند در شرق استان تهران

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از واحدهای مسکونی مهر دماوند بر تکمیل هرچه سریعتر واحدهای مسکونی مهر و تسهیل در ارایه خدمات به مردم تاکید کرد .

    احمد اصغری‌مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی  و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن به همراه سیداحمد رسولی‌نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس از سایت‌های مسکن مهر شرق استان تهران - سایت‌های مسکن مهر گیلاوند ، مهر آباد و امام‌رضا - بازدید کرد .

    در جریان این بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل هرچه سریعتر واحدهای مسکونی مهر دماوند و تسهیل در ارایه خدمات به مردم تاکید کرد .

    به گفته مصطفی پرویزی‌مقدم معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، روز گذشته همچنین در خصوص مکان‌یابی سایت جدید طرح اقدام ملی مسکن در آبعلی ، تدقیق رفع تصرف در پلاک مهرآباد و تاکید بر تداوم رفع تصرف در شهرستان دماوند ، بررسی و جانمایی محل آرامستان جدید در دماوند ، امکان توسعه فضای سبز سایت‌های مسکن مهر و جانمایی ایستگاه آتش‌نشانی آبعلی بحث و تبادل‌نظر شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین روز گذشته از محل سایت جدید طرح اقدام ملی مسکن دماوند بازدید کرد .

    بنا بر اعلام معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، معاون وزیر راه و شهرسازی با تامین زمین کلانتری سایت مسکن مهر موافقت کرد و مقرر شد تا اداره کل راه و شهرسازی استان تهران زمین منطقه انتظامی را تامین کند .

    بنا بر اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، در پایان و پس از گفت و گوهای معاون وزیر راه و شهرسازی با مردم و ساکنان سایت مسکن مهر به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران دستور داده شد تا پس از ارائه پایان کار توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراحل اجرایی اخذ اسناد اعیانی واحدهای مسکونی دشت ناصر انجام شود .




    مطالب مرتبط

    پیش ثبت نام متقاضیان می‌بایست در سامانه تسهیلات بافت فرسوده به آدرس facility.udrc.ir انجام شده و سپس متقاضی به همراه مدارک ملکی و همچنین کارت ملی و قبض آب یا برق به اداره واگذاری در تهران یا اداره راه و شهرسازی شهرستان‌ مربوطه مراجعه کند .

    |

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    |

    امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت ، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم .

    |

    بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند .

    |

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    نظرات کاربران