در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام ۲۲ هزار نفر از شهروندان استان سیستان و بلوچستان در طرح اقدام ملی مسکن

    عمده پروژه های مسکن در این طرح در حال احداث است به طوری که برخی از واحدها بعد از دریافت پروانه در مرحله نازک کاری ، فونداسیون و سفت کاری قرار دارند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ثبت نام ۲۲ هزار نفر از شهروندان این استان در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد .

    عطاالله اکبری اظهار داشت : طرح اقدام ملی مسکن توسط دولت با هدف افزایش تولید مسکن و پاسخ به نیاز جامعه و به منظور خانه دار کردن افراد واجد شرایط عملیاتی شده و پیش بینی می شود اجرای کامل آن در بلند مدت ، تغییراتی را در بازار مسکن ایجاد کند و دریچه امیدی را برای نیازمندان این بخش بگشاید . از مجموع ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در سیستان و بلوچستان حدود هفت هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند که در این بین ۵ هزار و ۲۰۰ نفر پول واریز کردند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد : بر اساس برنامه ریزی انجام شده در شهرستان زاهدان زمین های طرح اقدام ملی مسکن برای احداث در قالب تعاونی مسکن واگذار شده و در حال احداث است اما در شهرستان های سراوان ، زابل و خاش احداث واحدهای مسکونی به صورت خانواری در دستور کار قرار گرفته است .

    اکبری از پیشرفت مطلوب طرح اقدام ملی مسکن در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود : عمده پروژه های مسکن در این طرح در حال احداث است به طوری که برخی از واحدها بعد از دریافت پروانه در مرحله نازک کاری ، فونداسیون و سفت کاری قرار دارند .

    وی با اشاره به تسهیلات بانکی طرح اقدام ملی مسکن گفت : پروژه های مسکن این طرح از طریق آورده متقاضیان و ۱۰۰ میلیون تومان وام بانکی با نرخ سود ۱۸ درصد احداث می شود .




    مطالب مرتبط

    جایگاه کمیسیون ماده پنج در استان کاملاً مشخص است لذا هر تصمیمی که در این کمیسیون گرفته می‌شود تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن هستند .

    |

    هرکسی بخواهد اراضی دولتی را تصرف یا نسبت به دخل و تصرف و ساخت و ساز بدون دلیل مالکیت در اراضی ملی اقدام کند برابر قانون و مقررات با وی برخورد و در این زمینه با کسی مماشات نمی‌شود .

    |

    نظرات کاربران