در حال بارگذاری ...
  • امروز آخرین مهلت برای ثبت نام پنجمین مرحله طرح اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی

    مرحله پنجم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی از روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ به مدت یک هفته در ۸ شهر اسفراین ، بجنورد ، شیروان ، تیتکانلو ، جاجرم ، گرمه ، درق و ایور آغاز شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : امروز چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ، آخرین مهلت برای ثبت نام پنجمین مرحله طرح اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی است .

    قاسم قاسمی خطاب به متقاضیانی که هنوز موفق به ثبت نام در این طرح ملی نشده اند گفت : آن دسته از متقاضیانی که هنوز موفق به ثبت نام در این طرح نشده اند تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ مهلت دارند تا با ورود به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

    گفتنی است مرحله پنجم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی از روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ به مدت یک هفته در ۸ شهر اسفراین ، بجنورد ، شیروان ، تیتکانلو ، جاجرم ، گرمه ، درق و ایور آغاز شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن در دومین جلسه کارگروه ...

    |

    با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد .

    |

    این ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس در شهرهای بجنورد ۳ مدرسه ، شیروان ۲ مدرسه ، اسفراین ۲ مدرسه ، فاروج ، جاجرم ، گرمه ، درق ، ایور و تیتکانلو هر کدام ۱ مدرسه با مساحت بیش از ۱۳ هزار مترمربع با اعتباری بیش از ۶۳۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد که می تواند به ارتقاء استاندارد تحصیلی و ...

    |

    شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهرهای تابعه ؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلام کنند ، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ...

    |

    نظرات کاربران