در حال بارگذاری ...
  • تحویل حدود ۳۱ هزار واحد مسکن مهر در استان گلستان طی دولت های یازدهم و دوازدهم

    در حوزه تعاونی‌های مسکن مهر گلستان نیز پروژه ۲۵۶ واحدی فجر ۳ گرگان با پیشرفت زیر ۳۰ درصدی متوقف و در مرحله تعیین تکلیف است ، پروژه ۷۲ واحدی تعاونی دشت سبز ۲ گرگان نیز که متوقف بود ، به زودی آغاز می‌شود . ضمن اینکه تعداد ۵۰ واحد از تعاونی ۱۱۰ واحدی راه آهن بندرترکمن نیز در دست اجرا می‌باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از تحویل حدود ۳۱ هزار واحد تکمیل شده مسکن مهر در استان طی هشت سال دولت تدبیر و امید خبر داد .

    حسین محبوبی درباره اقدامات این اداره کل طی هشت سال اخیر ، اظهار داشت : در سایه حمایت‌های دولت و مجموعه وزارت راه و شهرسازی از سال ۹۲ تاکنون اقدامات قابل توجهی در حوزه احداث مسکن شهری  از جمله تکمیل مسکن مهر دراین استان انجام شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود : یکی از دغدغه‌های خانوارهای ثبت نام کننده در طرح مسکن مهر دولت قبل ، تکمیل این پروژه‌ها بود که با تلاش‌های انجام شده در این حوزه تعداد واحدهای تحویلی به متقاضیان از هزار و ۴۷۳ واحد مسکونی درسال ۹۲ به ۳۲ هزار و ۲۹۱ تا ابتدای سال جاری بود به عبارتی این دولت ۳۰ هزار و ۸۸۱ واحد مسکن مهر را با نظارت و حمایت‌های انجام شده تکمیل به متقاضیان تحویل داد .

    وی بابیان اینکه پروژه های مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر پایان یافته است ، افزود : هم اکنون این پروژه در شهرهای بالای ۲۵ هزار استان گلستان و تنها ۲۰ واحد از ۴۶۰ واحدی بتن پلاد در شهر گرگان باقی مانده است که در مراحل پایانی قرار دارد .

    محبوبی اضافه کرد : در حوزه تعاونی‌های مسکن مهر گلستان نیز پروژه ۲۵۶ واحدی فجر ۳ گرگان با پیشرفت زیر ۳۰ درصدی متوقف و در مرحله تعیین تکلیف است ، پروژه ۷۲ واحدی تعاونی دشت سبز ۲ گرگان نیز که متوقف بود ، به زودی آغاز می‌شود . ضمن اینکه تعداد ۵۰ واحد از تعاونی ۱۱۰ واحدی راه آهن بندرترکمن نیز در دست اجرا می‌باشد .




    نظرات کاربران