در حال بارگذاری ...
  • تکمیل و بهره برداری از ۳ هزار واحد مسکن محرومان استان خراسان شمالی در سال‌ جاری

    با توجه به حادثه خیز بودن استان در موضوع رانش و سیل ، در سیل ۹۸ در استان خراسان شمالی برای ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز ۴۲ میلیاردتومان هزینه شد.

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه ۳ هزار واحد مسکن محرومان طی سال جاری تکمیل و بهره‌برداری می‌شود از بهسازی و مقاوم‌سازی ۶۹ هزار واحد مسکونی استان خبر داد .

    علی محمدی عملکرد آن بنیاد را در رفع نقاط حادثه‌خیز استان و همچنین اجرای طرح‌های مختلف مسکن ، برشمرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه در استان نزدیک به ۸۴۰ روستا وجود دارد از تهیه ۱۰۰ درصدی طرح هادی در روستاهای استان خبر داد و گفت : تاکنون برای ۱۳۰ روستا طرح هادی بازنگری شده است که بر اساس آن امکان ساخت‌و‌ساز بر اساس طرح ، فراهم است . طرح هادی در ۴۱۰ روستای استان که ۷۵ درصد جمعیت را شامل می‌شود ، اجرایی شده است .

    وی یکی از ظرفیت‌هایی که برای استان فراهم شده است را استفاده از قیر رایگان عنوان کرد و گفت : با استفاده از قیر رایگان یک میلیون و ۷۵۰ هزار مترمربع معابر استان آسفالت شد .

    به گفته مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی با توجه به حادثه خیز بودن استان در موضوع رانش و سیل ، در سیل ۹۸ در استان خراسان شمالی برای ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز ۴۲ میلیاردتومان هزینه شد.

    محمدی از بهسازی و مقاوم‌سازی ۶۹ هزار واحد مسکونی استان خبر داد .

    وی با اشاره به اینکه سهمیه استان در اجرای طرح مسکن محرومان ۳ هزار واحد است ، گفت : برای تمامی ۳ هزار واحد تشکیل پرونده و معرفی به بانک انجام شده است . نزدیک به یکهزار واحد نیز به مرحله اجرای سقف و دیوار چینی رسیده‌اند و برنامه‌ریزی شده که تا پایان سال جاری تمامی واحدهای بهره‌برداری شوند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    نظرات کاربران