در حال بارگذاری ...
  • اجرای مفاد تفاهم‌نامه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با سازمان استاندارد ایران در هرمزگان

    آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان با توجه به دریافت گواهی ایزو ۲۰۱۷ یکی از شرکت‌های صاحب صلاحیت برای همکاری با اداره کل استاندارد استان بوده و در زمینه‌های کنترل ، بازرسی ، انجام آزمون ، نمونه برداری و ... مورد تایید این سازمان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مفاد تفاهم‌نامه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با سازمان استاندارد ایران در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان اجرایی می‌شود .

    نشستی با حضور محمدرضا جعفری مدیرکل ، سرپرست معاونت فنی و کارشناس رابط استاندارد آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان و مدیرکل استاندارد استان برگزار و طرفین در خصوص اجرایی شدن مفاد تفاهم‌نامه در استان هرمزگان رایزنی کردند .

    بنابراین گزارش در این نشست مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان در خصوص اخذ گواهی تأیید صلاحیت آزمایشگاه هرمزگان به منظور صحت‌سنجی و کالیبراسیون تجهیزات توسط آزمایشگاه، اخذ گواهی ممیزی مدیریت مصرف انرژی توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، اخذ گواهی آزمایشگاه بعنوان یک شرکت بازرسی و تشکیل کارگروه بررسی نحوه صدور و تأیید صلاحیت آزمایشگاه‌های بخش خصوصی با حضور سازمان نظام مهندسی ، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره کل استاندارد و پیگیری مفاد تفاهم‌نامه توسط مدیرکل استاندارد استان تاکید کرد .

    مدیرکل استاندارد استان گفت : آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان با توجه به دریافت گواهی ایزو ۲۰۱۷ یکی از شرکت‌های صاحب صلاحیت برای همکاری با اداره کل استاندارد استان بوده و در زمینه‌های کنترل ، بازرسی ، انجام آزمون ، نمونه برداری و ... مورد تایید این سازمان است .

    در پایان این نشست دو طرف بر ادامه همکاری‎ها در راستای اجرایی شدن تمام مفاد تفاهم‌نامه اصلی مبادله شده میان دو سازمان و نیز اخذ گواهینامه‌های لازم تاکید کردند .




    مطالب مرتبط

    مدیریت انرژی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی امروزه به یکی از چالش‌های مهم در دنیا تبدیل شده و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نیست و توصیه می‌شود که الگوی مناسب مصرف انرژی را در سراسر کشور رعایت کنیم .

    |

    طی برنامه‌ریزی امسال ۴۰ درصد خدمات را به حوزه وزارت راه و شهرسازی ، ۲۰ درصد به دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ درصد دیگر را باید به بخش خصوصی ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم در ارتقا کیفی پروژه عمرانی در سراسر کشور نقش‌آفرین باشیم .

    |

    امسال ۳ نوع آزمایش جدید در بخش شیمی و دو نوع آزمایش جدید در بخش مقاومت مصالح برای ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران راه‌اندازی خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران