در حال بارگذاری ...
  • صدور ۵۰۰ فقره سند تک برگی برای اراضی ملی در استان مازندران طی سال گذشته

    اخذ اسناد تک ‌برگ در راستای ماده ۲۱۱ برنامه پنجم توسعه برای اجرای طرح یکپارچه سازی اراضی ملی با همکاری اداره های ثبت و تشکیل بانک اطلاعاتی استوار بر پایه سرشماری مجدد اراضی دولت انجام می ‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۵۰۰ فقره سند تک برگی در سال گذشته برای اراضی دولتی در استان مازندران صادر شده است .

    معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : تعداد  ۵۰۰ فقره سند تک برگی برای اراضی دولتی در سال گذشته در استان صادر شده که اخذ اسناد تک‌ برگی در این حجم و طی این بازه زمانی در استان کم‌ نظیر بوده است .

    جابر حسن زاده گفت : شفافیت امور ثبتی ، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توأم با سرعت ، دقت و کیفیت به شهروندان از جمله نتایج صدور این اسناد است .

    حسن زاده تصریح کرد : اخذ اسناد تک ‌برگ در راستای ماده ۲۱۱ برنامه پنجم توسعه برای اجرای طرح یکپارچه سازی اراضی ملی با همکاری اداره های ثبت و تشکیل بانک اطلاعاتی استوار بر پایه سرشماری مجدد اراضی دولت انجام می ‌شود .

    وی با اشاره به رسالت سنگین حوزه املاک و حقوقی این اداره در پاسخگویی به مطالبه‌ های مردمی ، افزود : بخش گسترده‌ای از سیاستهای راه و شهرسازی به ویژه در بحث واگذاری زمین به مجریان طرح های گردشگری ، اقتصادی ، تولیدی و صنعتی برعهده فعالان حوزه املاک و حقوقی است .




    مطالب مرتبط

    این اسناد شامل ۶۰ برگ اسناد تفکیکی در سایت ۶۷ هکتاری شهرستان در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و همچنین ۴۲ برگ سند تفکیکی در شهرک الوند بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره امور حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : با اقدامات قضایی این اداره کل و دفاعیات مستدل و ...

    |

    در حال حاضر در راستای انجام عملیات ثبتی و اخذ سند ، تعداد ۱۰ هزار و ۲۴۵ فقره سند دیگر با کارگزار بخش خصوصی ثبت تحدید حدود و تهیه نقشه‌ های شمیم قرارداد منعقد شده که پیش بینی می شود تا پایان آذر ماه سال جاری اسناد مذکور نیز صادر شوند .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی واقع در شهرستان رامشیر اعلام کنند .

    |

    گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    |

    نظرات کاربران