در حال بارگذاری ...
  • بررسی پرونده های شهرسازی ۵ شهر استان همدان در کمیسیون ماده پنج

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از بررسی پرونده های شهرستان های فامنین ، اسدآباد ، نهاوند ، تویسرکان و رزن در کمیسیون ماده پنج خبر داد .

    مسعود شاه محمدی از بررسی پرونده های شهرستان های فامنین ، اسدآباد ، نهاوند ، تویسرکان و رزن در کمیسیون ماده پنج خبر داد . در این جلسه پرونده های شهرستان نهاوند طرح بازآفرینی محله پاقلعه و میدان توحید و اجرای طرح اقدام ملی این شهرستان بررسی و دستور پیگیری آنها صادر شد .

    شاه محمدی افزود : در رابطه با پرونده های شهرستان رزن پروژه اصلاح خط پروژه بلوار شمالی این شهرستان تحلیل و بررسی شد .

    سرپرست معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در پایان در رابطه با پروژه های شهرستان اسدآباد و فامنین خاطرنشان ساخت : پرونده طرح اقدام ملی شهرستان اسدآباد در دست اجرا و پرونده طرح بازافرینی (میدان وحدت) شهرستان فامنین مورد بررسی قرار گرفت .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از تصویب طرح تفصیلی شهر شیروان در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر ...

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت : هرگونه خرید و فروش ، تنظیم اسناد صلح ، نقل و انتقال و فروش امتیاز پروژه‌های اقدام یا ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با شهردار و رییس شورای شهر تهران از موافقت مشروط با افزایش تراکم پروژه ...

    |

    نظرات کاربران