در حال بارگذاری ...
  • برگزاری انتخابات هیات مدیره های استانی سازمان نظام مهندسی در تاریخ دوم مهرماه سال جاری

    نکته اساسی در این دوره توجه خیلی خوب به مسئله صلاحیت ها و شایستگی اعضای هیات مدیره استانی است . این امر خیلی مورد انتقاد در دورهای قبل بوده به ویژه در بحث تعارض منافع اعضا نیز انتقاداتی وارد بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو ناظر مجلس در هیات نظارت سازمان نظام مهندسی کشور تاکید کرد : سازمان نظام مهندسی کشور نقش زیادی هم در ساخت و سازهای داخل و هم در امکان صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج کشور را داشته و ان شاءالله در این دوره با دقت و درایت از سوی وزارتخانه و مجلس انتخابات آن در سلامت و به دور از حاشیه برگزار خواهد شد .

    اقبال شاکری با اشاره به برگزاری انتخابات سازمان نظام مهندسی کشور ، بیان کرد : انتخابات هیات مدیره های استانی سازمان نظام مهندسی کشور در سال ۱۴۰۰ در دوم مهرماه برگزار خواهد شد ؛ به همین منظور هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات بر اساس آیین نامه تشکیل شده و ثبت نام کاندیداها در هر استان به پایان رسیده است .

    وی در ادامه اظهار کرد : در تهران حدود ۲۸۲ نفر برای هفت رشته اعلام کاندیداتوری کردند . کم ترین متقاضی برای بحث ترافیک و بیش ترین کاندید برای رشته عمران بوده است . در کل کشور نیز حدود ۳ هزارنفر شرکت کردند . از بین نامزدهایی که ثبت نام کردند و اهراز صلاحیت شدند به تعداد مشخص بر اساس آیین نامه و دستورالعمل انتخابات صورت خواهد گرفت .

    نماینده مردم تهران در مجلس ، تصریح کرد : نکته اساسی در این دوره توجه خیلی خوب به مسئله صلاحیت ها و شایستگی اعضای هیات مدیره استانی است . این امر خیلی مورد انتقاد در دورهای قبل بوده به ویژه در بحث تعارض منافع اعضا نیز انتقاداتی وارد بود . وزیر نیز بخشنامه ای صادر کرده و بر این موضوع تاکید کرده است . در این دوره ان شاءالله یک انتخابات بدون حاشیه و با حضور افراد قدرتمند و دلسوز برگزار خواهد شد و شاهد ارتقای نظام مهندسی کشور و رسیدن آن به جایگاه اصلی خود هستیم .

    این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه تاکید کرد : نظام مهندسی کشور نقش زیادی هم در ساخت و سازهای داخل به ویژه در شهرها داشته و هم امکان صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج کشور را می تواند فراهم کند . متاسفانه در دوره گذشته تصمیماتی گرفته می شد که مورد توجه بدنه قرار نمی گرفت . ان شاءالله در این دوره با دقت و درایت از سوی وزارتخانه و مجلس انتخابات در سلامت و به دور از حاشیه برگزار می شود و افراد توانمند حضور خواهند یافت .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه برنامه‌ریزی مسکن به منظور هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی متولی در حوزه ساخت و ساز استان سمنان برگزار شد .

    |

    در حال حاضر احداث ۶۲۸ واحد مسکونی در سایت ۲۹ هکتاری غدیر شهر جدید گلمان آغاز شده و این طرح حدود ۱۰ درصد پیشرفت عمرانی دارد .

    |

    اجرای قانون جهش تولید مسکن ، قانون مالیات بر خانه های خالی ، مالیات بر عایدی سرمایه ، مالیات بر معاملات مکرر به مرور و به تدریج آثار خود را نشان می‌دهند . این اثرات ابتدا به شکل راکد شدن بازار مسکن است و در نهایت با تداوم اجرای قوانین و تولید مسکن به شکل انبوه و گسترده ، شاهد ...

    |

    چنانچه بانکی بخشنامه بانک مرکزی را نادیده بگیرد و سهمیه تسهیلاتی خود را برای بخش مسکن پرداخت نکند ، قدرت تسهیلات‌دهی‌اش محدود می‌شود. در مقابل بانک‌هایی که به تعهد خود برای پرداخت تسهیلات مسکن عمل کنند قدرت تسهیلات دهی‌شان تقویت خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران