در حال بارگذاری ...
  • فعال بودن ۱۷ پروژه احداث ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در استان مرکزی

    با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان با سرعت بیشتری این پروژه‌ها را تکمیل کرد و برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز ، تحویل حوزه مربوطه داد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد : در سطح استان تعداد ۱۷ پروژه در زمینه اجرای ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی با اعتبار هزینه شده ۳۰۰میلیارد ریال فعال است .

    احمد مرزبان با بیان اینکه تعداد ۱۷ پروژه اجرای ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در سطح استان فعال است اظهار کرد : این پروژ‌ها از ۲۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در مجموع تا کنون۳۰۰ میلیارد ریال برای ساخت آن‌ها هزینه شده است .  

    وی با اشاره به اینکه پروژه توسعه ساختمان کتابخانه مرکزی شهر اراک دارای ۵۹ درصد پیشرفت فیزیکی است گفت : تاکنون برای اجرای این پروژه که ۱۸۵۰۰ مترمربع زیربنا دارد مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است . احداث مجتمع های فرهنگی و هنری ، اداری با ۱۶هزار متر مربع زیربنا  واعتبار هزینه شده بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال ، به طور متوسط  دارای پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی هستند .  

    مرزبان با بیان اینکه احداث ساختمان‌های هواشناسی در سطح استان دارای پیشرفت فیزیکی در حدود ۴۸ درصدی هستند اذعان داشت : اعتبار هزینه شده برای ساخت این پروژه ها تا کنون ۳۰ میلیارد ریال بوده است .

    وی از دیگر پروژه‌های شاخص این اداره کل ، به پروژه ساختمان های اداری دستگاه های دولتی اشاره کرد و گفت : برای اجرای این پروژه ها با ۱۷۰۰۰ مترمربع زیربنا مبلغ ۸۵ میلیارد ریال تا کنون هزینه شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان در پایان تاکید کرد : با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان با سرعت بیشتری این پروژه‌ها را تکمیل کرد و برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز ، تحویل حوزه مربوطه داد .




    مطالب مرتبط

    کلیه متقاضیانی که پیامک دریافت می کنند می بایست بر اساس مهلت مقرر ( ۲ روز) با مراجعه به سایت www.epronema.ir نسبت به انتخاب سایت پروژه خود اقدام کنند .

    |

    تلاش می‌شود تا افراد واجد شرایط برای دریافت مسکن ساماندهی شوند و در چهار سال اول ، حداقل زمین افراد متقاضی تامین شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت : در راستای اجرای بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ برنامه ...

    |

    نظرات کاربران