در حال بارگذاری ...
  • برگزاری انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان استان ایلام در شهریور ماه

    برای شرکت در انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان ۳۱ نفر نامزد شده اند و برای انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام کاردانی ساختمان ۱۳ نفر کاندید هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از برگزاری انتخابات اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان و انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام کاردانی ساختمان استان در شهریور ماه امسال خبر داد .

    عبدالله بهادری گفت : در راستای برگزاری نهمین دوره انتخابات اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی و پنجمین دوره انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام کاردانی ساختمان ، اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام نسبت به تشکیل هیأت اجرایی و دستگاه نظارت استان اقدام و با استفاده از روش های مندرج در نظام نامه انتخابات نسبت به اطلاع رسانی مناسب جهت ثبت نام متقاضیان اقدام کرده است .

    بهادری افزود : متعاقب پی گیریهای انجام شده ثبت نام از متقاضیان مربوطه به انجام رسیده و هم اکنون مرحله بررسی پرونده ها و اخذ استعلامات از مراجع در حال اجرا است . برای شرکت در انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان ۳۱ نفر نامزد شده اند و برای انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام کاردانی ساختمان ۱۳ نفر کاندید هستند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود : تا این لحظه تعداد مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان که واجد شرایط شرکت در انتخابات و حق رأی هستند ۲۱۰۲ نفر و تعداد اعضای مجازبرای شرکت در انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام کاردانی تا این لحظه ۸۰۷ نفر هستند .

    لازم به ذکر است انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام کاردانی ساختمان روز سوم شهریور ماه سال جاری و انتخابات اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان روز ۲۸ ام شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد .

    |

    مطالعات انجام شده نشان‌می‌دهد به‌ازای هر ۶۹.۷ مترمربع مسکن که ساخته می‌شود ، یک شغل در کشور ایجاد می‌شود . علاوه بر این ، حدود ۴۰ درصد انرژی کشور هم در حوزه ساختمان و مسکن مصرف می‌شود و این موضوع با توجه به هدف‌گذاری انجام شده تمرکز سرمایه‌گذاری در این بخش را هم مضاعف ...

    |

    ساختمان‌ها به ویژه چند طبقه‌ها باید ادواری بررسی شوند و مالکان برای حفظ امنیت ساختمان‌های خود می‌توانند از ظرفیت این مهندسان استفاده کنند .

    |

    در صدد هستیم به حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان ورود کرده و تعدادی شرکت توسط مهندسین در استان‌ها راه اندازی کنیم تا به دستاوردهایی در حوزه فناوری‌های نوین دست یافته و آن را تجاری‌سازی کنیم .

    |

    نظرات کاربران