در حال بارگذاری ...
  • لزوم فعالیت حداکثری پیمانکاران برای جبران تاخیر در برنامه زمان بندی پروژه تهرانسر

    پروژه تهرانسر هم اکنون پیشرفت ۴۰ درصدی دارد و کارگاه هر چهار بلوک تهرانسر باید مطابق برنامه زمانبندی فعال بوده و با رعایت مشخصات فنی و اخذ تاییدیه ها و الزامات HSE (کلیه موارد ایمنی) سرعت پروژه را بیشتر کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری کارگروه تداخلات برای حل مشکل سی هکتار از اراضی در محدوده شهر قرچک خبر داد .

    خلیل محبت خواه با اشاره به برگزاری کارگروه تداخلات برای حل مشکل ۳۰ هکتار از اراضی در محدوده شهر قرچک اظهار کرد : پیگیر جلسات و برگزارکردن منظم جلسات کارگروه تداخلات در خصوص اراضی موات هفت نفره قرچک در محل سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با حضور تمامی اعضاء هستیم . این جلسات در راستای حل مشکل مردم شهرستان قرچک با هماهنگی های فرمانداری شهرستان برگزار می شود تا به مشکلات و ابهامات بوجود آمده از سال ۱۳۹۶ در قرچک پایان دهد .

    محبت خواه تعامل ۵ نهاد (جهاد کشاورزی و ادارات کل ثبت ، منابع طبیعی ، امور مالیاتی و راه و شهرسازی) را در کارگروه تداخلات اراضی موات هفت نفره قرچک موثر عنوان کرد و گفت: با تدبیر لازم و به نفع شهرستان قرچک این جلسات درحال برگزاری است .

    لازم به ذکر است این اراضی به استناد تفاهم نامه فی مابین سازمان جنگل ها و مراتع کشور و سازمان ملی زمین و مسکن در سال ۱۳۹۶  تحویل اداره کل راه و شهرسازی استان تهران شده است و این اداره کل در راستای حفظ حقوق بیت المال اقدام به اخذ سند و حفاظت از این اراضی کرد اما بخشی از این اراضی با ساخت و سازهای شهر قرچک بالغ بر ۳ هزار واحد تداخل داشته که موضوع در حال کارشناسی است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درخصوص پروژه تهرانسر با اشاره به الزام برای انبوه سازان برای فعالیت بیشتر کارگاه ها و جبران تاخیرات بر اساس برنامه زمانبندی ، تصریح کرد : پروژه تهرانسر هم اکنون پیشرفت ۴۰ درصدی دارد و کارگاه هر چهار بلوک تهرانسر باید مطابق برنامه زمانبندی فعال بوده و با رعایت مشخصات فنی و اخذ تاییدیه ها و الزامات HSE (کلیه موارد ایمنی) سرعت پروژه را بیشتر کند .

    وی از دیگر موارد در دستور کار تهرانسر را الزام به پیگیری و تسریع در روند اخذ پروانه ساختمانی از شهرداری منطقه ، تقسیم و اعلام سهم الشرکه توسط انبوه سازان ، پیگیری خدمات زیر بنایی و اعلام آخرین تغییرات نقشه های ساختمانی به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران طی هفته جاری اعلام کرد .




    مطالب مرتبط

    پیش ثبت نام متقاضیان می‌بایست در سامانه تسهیلات بافت فرسوده به آدرس facility.udrc.ir انجام شده و سپس متقاضی به همراه مدارک ملکی و همچنین کارت ملی و قبض آب یا برق به اداره واگذاری در تهران یا اداره راه و شهرسازی شهرستان‌ مربوطه مراجعه کند .

    |

    متقاضیان می‌توانند برای مشاهده کامل مشخصات املاک ، اراضی ، واحدهای تجاری و مسکونی ، مراحل و شرایط مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند .

    |

    این قطعات در شهرهای پیشوا ، اسلامشهر ، رباط‌کریم ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند و پرند ، واگذار شد .

    |

    برای نوسازی محلات هدف ما نیازمند صدها گروه داوطلب جهادی متخصص هستیم ، گروه‌هایی که وظیفه ترویج و آموزش ساکنان محلات هدف شهری را بر عهده دارند .

    |

    در محلاتی که وسعت چندانی ندارند شهرداری‌ها باید از نیروهای خود برای تشکیل این حلقه‌ها استفاده کنند و در محلاتی که محدوده‌های مورد عمل از وسعت بالایی برخوردار هستند می‌بایست از طریق شهرداری‌های نواحی اقدام شود تا ظرفیت گروه‌های جهادی ، دانشگاهی ، انبوه سازان ، کارگزاران ...

    |

    نظرات کاربران