در حال بارگذاری ...
  • اشتغال زایی برای ۱۲۰۰ نفر ثمره مصوبات کارگروه امور زیربنایی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : با برنامه‌ریزی و کار منسجم گروهی و برگزاری چندین جلسه کار گروه امور زیربنایی ، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در چهار ماهه ابتدایی امسال موفق به اشتغال‌زایی موثر شده است .

    خلیل محبت‌خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به برنامه‌ریزی حوزه شهرسازی و معماری این اداره کل با اعلام شعار سال جدید "تولید ، پشتیبانی‌ها ، مانع زدایی‌ها " توسط مقام معظم رهبری ، گفت : با تعاملات خوب استانی و پیگیری و برنامه‌ریزی توانسته‌ایم تاکنون ۱۰ جلسه کارگروه امور زیربنایی با حدود ۶۰ ساعت کار موثر با حضور دستگاه‌های ذیربط در محل استانداری تهران برگزار کنیم که منجر به ۱۴۰ مصوبه شده است .

    محبت‌خواه رونق صنایع تبدیلی و تکمیلی و بهینه کردن تولیدات کشاورزی بالاخص تولیدات گیاهی (احداث گلخانه‌ها و پرورش قارچ خوراکی) تولیدات دامی (احداث دامداری‌ها و صنایع پرورش آبزیان) ، صنایع تکمیلی حوزه کشاورزی (احداث سردخانه‌ها ، انبار ذخیره سازی مواد غذایی ، واحدهای بسته‌بندی ) را از مهم‌ترین اتفاقات تولیدی عنوان کرد .

    وی همچنین اظهار داشت : در حوزه مانع زدایی و افزایش توان اشتغال احداث مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی (احداث مجتع های صنفی و کارگاهی) توسعه شهرک های صنعتی و احداث و توسعه مجموعه‌های ورزشی و گردشگری مثل سالن‌های ورزشی ، استخر و سوارکاری نیز از مصوبات بسیار موثر کارگروه امور زیربنایی بوده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : مشاوران املاک تا پایان روز جاری فرصت دارند مجوزهای کاغذی خود را به الکترونیک (شناسه ...

    |

    در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۶۵۰ فقره پروانه ساختمانی صادر شده و حال اینکه این تعداد در سال ۱۴۰۲ به عدد ۲۵۹۵۱ پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده افزایش پیدا کرده و رشد چهل درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱ نشان‌ می‌دهد .

    |

    ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از برخورد با بنگاه‌های املاک غیرمجاز و بررسی تخلفات پر تکرار در بنگاه‌های مشاور ...

    |

    نظرات کاربران