در حال بارگذاری ...
  • پرداخت ۱۵۵۴ میلیارد تومان تسهیلات نوسازی به ۲۱۵۴۰ واحد در بافت فرسوده

    مبلغ قرارداد منعقد شده با مالکان‌ بافت‌های فرسوده یک‌هزار و ۵۵۴ میلیاردتومان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن با اعلام اینکه تسهیلات ۲۱ هزار و ۵۴۰ واحد در بافت فرسوده به متقاضیان برای نوسازی واحدها پرداخت شده است رقم این تسهیلات را یک‌ هزار و ۵۵۴ میلیارد تومان ، برشمرد .

    محمدحسن علمداری تازه‌ترین وضعیت پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده را توضیح داد .

    عضو هیات‌مدیره بانک مسکن با بیان اینکه ارایه تسهیلات در بافت‌ فرسوده از سال ۹۸ بر اساس قرارداد عاملیت انجام شده است ، پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده را به تعداد ۴ هزار و ۴۶۸ پروژه که شامل ۲۱ هزار و ۵۴۰ واحد است ، عنوان کرد .

    به گفته علمداری ، مبلغ قرارداد منعقد شده با مالکان‌ بافت‌های فرسوده یک‌هزار و ۵۵۴ میلیاردتومان است .

    گفتنی است ، سال گذشته رقم پرداخت تسهیلات در بافت‌های فرسوده برای سازندگانی که فناوری نوین را رعایت می‌کردند ۲۵۰ میلیون تومان بود که هم‌اکنون این رقم به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است . همچنین ، بانک مسکن طبق سیاست‌های ابلاغی در تهران و کلانشهرها تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بافت فرسوده و در سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان را با سود ۹ درصد، پرداخت می‌کند و بقیه تسهیلات باید توسط متقاضیان با سود ۱۸ درصد، پرداخت شود .




    مطالب مرتبط

    با توجه به اعتبارات تخصیصی ، امکان پرداخت ۶۵۰ میلیارد تومان وام به متقاضیان وجود داشت که ۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی را شامل می‌شود . خوشبختانه درصد جذب مبلغ تخصیصی تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۰ درصد بوده و بالاترین میزان جذب متعلق به استان تهران است .

    |

    از ۴۴ هزار واحدی که توسط بانک مسکن در بافت‌های فرسوده تسهیلات دریافت کردند ۲۰ هزار واحد متعلق به دولت سیزدهم بوده است و مابقی نیز از سال ۱۳۹۸ تا ابتدای دولت سیزدهم پرداخت شد .

    |

    در دولت سیزدهم در حوزه محرومیت‌زدایی و تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی بیش از ۳ هزار کیلومتر معابر خاکی محلات کمتر برخوردار سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده در ۵۳۰ شهر با تأمین قیر رایگان آسفالت شد .

    |

    پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

    |

    بانک مسکن سبد متنوعی از خدمات و محصولات را برای ارائه به مشتریان حقیقی و حقوقی تدارک دیده است .

    |

    نظرات کاربران